3 Aralık 2013 Salı

bademin annesinden hayata dair

Zaman ne kadar da hızlı geçiyor diyorum çoğu zaman.
Özellikle de akşamları daha çabuk mu bitiyor ne?
Yapacak o kadar şey varken bir bakıyorum saat 12 yi bulmuş bile. 
Hep yetişemeyenlerden, çoğu zaman erteleyenlerden misiniz siz de benim gibi :)
ne kadar çok proje var aklımda, ne çok şeyim var yapacak...
Öncelikleri olmalı insanın...
Benim önceliğim ailem. Önce çekirdek ailem ve kardeşlerim.
Eğer evin temizlenmesi gerekiyorsa bunu erteleyebilirim, hatta yapmayabilirim.
a clean house is a Sign of a wasted life
Yemek yaparken de önce bademin sevdikleri, sonra olsa da iyi olur yemekleri :)
Evi bir hafta süpürmesem de olur, 
ailemle birlikte vakit geçireceksem temiz bir evin ne önemi var.
Kuzumla öğle uykusuna yatar, o uyuyunca kalkar evi temizler yemek yaparım. 
Gece 1-2 saat geç yatarım, yaparım. 
Tertemiz bir ev ama mutsuz bir çocuğum olmasına izin vermem. 


Eğer hava güzelse dışarı çıkarım, parka giderim. 
Ailemle, arkadaşlarımla bir programım varsa diğer işleri atlayabilirim, erteleyebilirim.
Ne kadar çok uzun zaman oldu alışveriş için saatlerce gezmeyeli. Mağazalara bile girmeme izin vermeyen kızım ile parkta oynamak, piknik yapmak ne eğlenceli.
Eş ile içilen keyif kahvesi ne huzur verici. 
Yoğun bir günün akşamında, geç saatlere kadar kardeş ile, abla ile yapılan muhabbet ne tatlı.
Arkadaş ile sohbet etmek ne mutlu. 10 yıl aradan sonra görüştüğümde bile aynı yerden devam edebildiğimiz sohbetlerimiz ne kadar özel. 
Ailem ve arkadaşlarım iyi ki de varsınız.

hayatta olanlar varlıklarıyla, hayatta olmayanlar hatıralarıyla
Her günüme, her dakikama anlam kattığınız için çok teşekkür ederim. 


Zaman hızla geçiyor
Siz de sevdiklerinize sevdiğinizi söyleyin
tekrar tekrar 

buradan

6 yorum:

  1. Keşke çoğu aile sizin gibi düşünce. Nereedeeee!

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum!!!
    Temizlik diye kafayı yiyen, çocuğuyla kocasıyla ilgilenmeyen kadınlardan nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle canım aynı durumdayım..önceliklerim temizlik değil oğlumun ailemin mutluluğu gerisi boş bence:) öperimmmm

    YanıtlaSil
  4. Temizlikkk :-( tabikide degil dengelemeye çalışırım hep elimden geldigince ama kerem hep kazanır optum badeyi

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel anlatmışsın :) evet ailemiz ve dostlarımız iyi ki varlar onlara zaman ayırabilmek vakit geçirmek çok değerli

    YanıtlaSil
  6. Sonuna kadar katılıyorum temizlikten gözü başka birşey gormeyen kadınlar için üzülüyorummm

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..