5 Aralık 2013 Perşembe

NYX Mosaic Powder Blush - LOVE

nyx mosaic powder
NYX Mosaic Powder Blush ışıltılı allığım.
Canlı ve renkli gözükmek istediğim zamanlarda favorim. 
Çoğu zaman ruh halimle bağlantılı seçim yapıyorum makyaj yaparken.
Yağmurlu, soğuk günlerde bile bazen canlı, bazen de soluk tonlarda makyaj yapıyorum. 
Yani hava şartlarının, hava durumunun çok önemi olmuyor :)
İşte canlı tonlarda makyaj yaparken ben NYX Mosaic Powder Blush love kullanıyorum. Koyu pembe ve şeftali tonlarında
Mozaik şeklinde hazırlandığı için fırçayı allık üzerinde gezdiriyorsunuz ve karşınıza çıkan ton ile aşk yaşıyorsunuz:)
Bu serinin 4-5 farklı tonu var. paradise tonu da benim hoşuma gitti ama uyguladığımda bana çok açık pembe gibi geldi, ben de love tonunu tercih ettim. Özellikle yazın bronz tende duruşu güzel olacak inanıyorum :) Tabi o zamana kadar bitirmezsem...


Biraz da ışıltılı ancak sürümü yumuşacık, çok rahat. Bol pigmentli NYX Mosaic Powder Blush tan az miktarda uygulamanız yeterli hatta daha iyi olur diyeyim :)))
Uzun süre de kalıcı, gerçi ben gün içinde ofiste kullanıyorum, ofiste pek makyaj uçmuyor, dışarıda kullansam ne olur bilmiyorum :) bu hafta sonu güzel bir kahvaltıya gideceğim, orada kullanır, sonuçları size yine yazarım.
Satış fiyatı: 36 - 39 TL arası 
Satış noktaları: Metrocity Rossman, Douglas mağazaları, lilakutu




bademlebuduk

2 yorum:

  1. Renk çok güzel gerçekten , NYX ürünleri ile son günlerde çok sık karşılaşıyoruz. Güzellikleri tartışılmaz :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..