7 Aralık 2013 Cumartesi

hafta sonundan sarı yapraklar

sarı yapraklar

Geçtiğimiz hafta sonu sanırım sonbaharın son hafta sonu imiş.
Bu hafta sonu kar yağışı için meteoroloji uyarmıştı, Ankara'da kar var, İstanbul'da kar yok, soğuk var.
sonbahar ve sarı yapraklar 
çok severim
hüzünlü bir yanı olsa da mutluluk da veriyor bana
sadece hüzün olarak görmeyenlerdenim sonbaharı
sarı yapraklar yerlerde 
ağaçları karlar kaplamadan Badem ile sonbahar keyfi yapalım dedik
Belgrad Ormanı yakınlarında güzel bir kahvaltı yaptık

Salıncakta anne kız bir plan yaptık
Toplanmış sarı yaprakları dağıtıp biraz çılgınlık yapacaktık



Bu hafta sonu anlaşıldı ki sonbahar bitti, artık kış geldi
Ben sonbaharı çok seviyorum siz de seviyor musunuz?


Şu anda dinlediğim parçayı ise tüm sonbahar severler için paylaşıyorum





6 yorum:

  1. merhaba, çok iyi yapmışsınız ,çok da güzel değerlendirmişsiniz sonbaharı :))
    bayılırım kurumuş yaprakların hışırtısına ve yollardaki o güzelim görüntülerine :))

    YanıtlaSil
  2. Süper fotolar. Ayrıca botlarının rengini çok sevdim :)
    İkiniz de çok eğlenmişsiniz belli. Üstelik gerçekten kış geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Bende sonbahar sevenlerdenim , terazi burcu olmam buna etken sanırım :) Ne guzel tadını çıkarmışsın prensesinle ..Sevgilerimi gönderiyorum ikinizede :)

    YanıtlaSil
  4. Ama badoşun ayakkabıları çok şıkkk (:

    YanıtlaSil
  5. Manzara çok güzel,ben de bayılırım sonbahara...

    YanıtlaSil
  6. hepinize teşekkürler, gerçekten sarı yapraklar ile sonbaharı yaşamak çok güzeldi

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..