17 Aralık 2013 Salı

mimlenmişim ki ben yine '' EN '' LERİM

Sevgili arkadaşım biricit beni mimlemiş, teşekkürler Biricit hem de çok tatlı bir mim, hemen ENLERİMİ sıralamaya başlıyorum




1.En sevdiğin renk?
En sevdiğim renk diyemedim, düşündüm taşındım bulamadım. Ben birçok rengi severim; kırmızı ve mor ise benim için ayrı bir yeri var diyebilirim

2.En sevdiğin çiçek?
Menekşeleri çok severim. Çocukluğumda annemin mor menekşeleri benim için hep özel olmuştur.

3.En sevdiğin yemek/sebze/içecek?
Makarna severim ben, ızgaralardan ve kebaptan vazgeçemem
Sebzelerden en sevdiğim kabaktır, bir de kerevizi severim. Kabak mücveri, kabak dolması mutfakta sık sık pişenlerden...
Türk kahvesini çok severim, her güne bir kahve :)

4.En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?
Oooo bir sürü var. Bob Dylan One more cup of coffee / Sting Shap of my heart / Gloria Gaynor İ will survive / styx boat on the river Anılar 9-12 hepsi :)))
Burada da bir sürü var... 
Sezen Aksu Küçüğüm, Tanju Okan Kadınım,  Barış Manço Dönence, Ahmet Kaya Kadınlar, İlhan İrem, Semiramis Pekkan bana yalan söylediler, Zuhal Olcay Dünden Sonra Yarından Önce

5.En sevdiğin komedyen?
Adile Naşit, Şener Şen, Kemal Sunal


6.En sevdiğin kız / erkek ismi?
Erkek isimlerinden Burak ismi hep çok hoşuma gitmiştir bir de yeğenim var Burak adında
Burak ve Buğra adları ikisi de çok güzel, Mert ismini de çok sevmişimdir hep...

Kız isminde ise Zeynoooo / Zeynep  

7.En sevdiğin kitap?
Herman Hesse Sidarta severek, defalarca okuduğum bir kitap / Kızıla Boyalı Saçlar da keyifle okumuştum

8.En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?
Demet Evgar, Gülşen Bubikoğlu / Katie Holmes, Bette Midler

9.En sevdiğin yerli yabancı film?
Kumsaldaki Şarkı Bette Midler , Polis / Haluk Bilginer - Özgü Namal 

10.En sevdiğin yerli yabancı dizi?
Seinfeld / Aşkı Memnu / Ferhunde Hanımlar

11.En sevdiğin yerli / yabancı şehir?
İstanbul elbette... İstanbul'da yaşadığım için çok memnunum.
Paris'i görmeyi de çok isterim.



12.En sevdiğin gazete / gazeteci?
Gazete ve haberler ile çok bağlantım yok desem...

13.En sevdiğin mevsim / gün / ay ?
Sonbahar ve yaz en sevdiğim mevsimler... 
En çok mayıs ve eylül aylarını seviyorum bir de 

14.En sevdiğin kıyafet / kıyafet tamamlayıcısı / takı?
Uzun siyah elbiseleri çok severim, elbise etek vazgeçilmezim 
Fularsız olmaz...
Büyük aksesuarlı kolyeleri severim. 

15.En sevdiğin makyaj malzemesi / bakım ürünü?

Allıksız çıkmam abi :)))
Allık ve göz kalemi olmazsa olmazım.
Güzel kokulu el ve vücut kremlerini kullanmayı çok severim.

16.En sevdiğin çizgi karakter?
Tabi ki Charlie Brown 
Aslında Charlie Brown ve arkadaşları :))


charlie brown

17.En sevdiğin anı?
Eeeee bunun için özel bir mim yapsak ancak anlatılır.
Ooooo o kadar çok ki:)

18.En sevdiğin özelliğin?
Bilmem ki pek düşünmedim bu konuda aslında...
iyi bir arkadaş, eğlenceli bir dost olduğum söylenir. Çabuk kaynaşırım insanlarla

19.En sevdiğin his?
Sevmek ve fedakarlık 

20.En sevdiğin canlı?
insanlar, hayvanlar, bitkiler, evren, her şey...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..