3 Aralık 2013 Salı

M.Asam Magic Finish / sihirli fondöten

M.Asam Magic Finish
Sihirli bir dokunuş
M.Asam magic finish
M.Asam Magic Finish
BB kremlerde cildimize uygun renk arıyoruz ya M.Asam Magic Finish de böyle bir sorun yok.
Çok ilginçtir ki M.Asam Magic Finish tek ürün. Farklı tonlarda seçeneği yok. 
Cildinize sürdüğünüzde cilde uygun rengini alıyor. 
Ben açık tenliyim, ürün ne kadar koyu gözükse de benim cildimde de uyum sağladı. 
M.Asam uygulama


Gri parlak ambalajı çok şık. Klasik bir fondöten görünümünde.  
İlk defa uygularken ''eyvah bu ne kadar koyu, bana gitmeyecek'' dedim. 
Ben M.Asam Magic Finish i yüzümde dağıtırken cilt tonumla uyumlu hale geldi. 
Sürerken sanki bir ısı veriyor, buradaki tekniği elbette anlamadım ama sanırım vücut ısısıyla rengini alıyor. 
Mat bir görünüm sağlıyor. Parlama riski yok.
M.Asam Magic Finish kullandıysanız pudra kullanmanıza gerek yok.
Pürüzsüz görünümü, çok az miktarda uyguladığınız M.Asam Magic Finish ile sağlayabilirsiniz. 
Makyajın daha uzun süre kalıcı olduğunu da söyleyebilirim.
Gün içinde akma yada dalgalanma yapmıyor.
Gün boyu kadifemsi bir görüntü kazandırıyor.
M.Asam sonrası
Uzmanlar tarafından kapatıcı olarak da tavsiye ediliyor. 


Almanya'dan ithal bu ürünü eczanelerden ve online sitelerden temin edebilirsiniz.
Satış fiyatı 86-96 arası değişiyor.
Yıllardır Eczanelerde satılan M.Asam MAGIC FINISH’i ve diğer M.Asam Cilt Bakım Ürünlerini artık Watsons ve Gratis mağazalarında da bulabilirsiniz.



bademlebuduk

6 yorum:

  1. Okurken bende ayy dedim ama okudukca sihirli bir ürün olduguna kanaat getirdim deneyecegim..

    YanıtlaSil
  2. Okurken bende ayy dedim ama okudukca sihirli bir ürün olduguna kanaat getirdim deneyecegim..

    YanıtlaSil
  3. Beni de rengi korkutmuştu ama uygulma sonrası ciltle bütünleşmesi inanılmaz.
    Çok sevdim çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. benim de cildime harika uydu çok beğendim..

    YanıtlaSil
  5. bu ürünü kullandım anında ten rengine bürünüyor ve çok da güzel gerçekten

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..