22 Aralık 2013 Pazar

hafta sonu güzeldir

Hafta sonu dinlenme zamanı mı, iyi vakit geçirme zamanı mı?
Son zamanlarda çok yoğun geçen hafta sonları nedeniyle bu hafta sonu evde olalım dedim, dünkü sosyal anneler partisini saymazsak evdeyiz diyebilirim :))
Neler yaptık geçtiğimiz hafta sonlarında?
Arkadaşlarla buluşma...
2 gün üst üste eski arkadaşlar hem de farklı dostlarla buluştuk. çok şükür ki yıllarca görüşmesek de ilk buluşmamızda kaldığımız yerden devam edebiliyoruz... Geçen pazar ki buluşmalardan birinde 15 yıldır görüşemediğim arkadaşım ile bir araya geldik, sanki 15 yıl geçmemiş gibi...


Önce diğer arkadaşlarla kahvaltı keyfi ardından bir klasik fondü, çikolata ve filtre kahve
kahve keyfi


Boğaz manzaralı 2 kahvaltı keyfi manzarasını paylaşmasam olmaz

Biraz alıcı gözüyle baktım boğaza geçen hafta :)
Bol keyifli, bol arkadaşlı günlerimiz olsun,
mutlu hafta sonları
kahvaltı

7 yorum:

  1. Oh ne güzel ne güzel
    Bende istiyorum yaaa :)
    Ama konya ovasında nereden bulacağız boğazı biiiiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yerin ayrı güzelliği var ama öyle değil mi :)

      Sil
  2. hafta sonu güzel olmaz mı ? Fotoğraflar süper çıkmış canım

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli ve huzurlu geçmiş belli ki, hava da yazdan kalma :')

    YanıtlaSil
  4. Haftasonunu istediğin gibi geçirirsen aslında çok güzel , bazen evde olmak istemiyorsun ki çalıştığımız için bir yerde kapalı kalmak istemiyorum. Bazende evimi çok özlüyorum hiç bir yere gitmek istemiyorum . Nitekim tabikide özgürlük güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, bazen evde olmak daha güzel gelebiliyor

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..