10 Aralık 2013 Salı

eğlen öğren kitaplarımız

eğlen öğren
eğlen öğren kitaplarıyla çok uzun zaman önce tanıştık.
kuzenim badem için bu kitaplardan verdiğinde badem daha 2 yaşında değildi...
o günden bugüne biz bu kitaplarla hala eğleniyoruz. 


önlü arkalı kullanabiliyorsunuz, dolayısıyla bir bölümü bitirip diğerine geçeceğimiz zaman öncekileri unutuyoruz bile 
toplam 150 soru - cevap bulunuyor
Çocukların yaşına göre özel hazırlanmış sorularda bazen ben bile şaşırıyorum 'kızım sen bunu nereden biliyorsun' diyorum
eğlen öğren kitaplarımız
eğlen öğren ile sıkılmadan öğreniyoruz. Badem 2 yaşındayken ben soruları daha basitleştiriyordum,  boncuk ne renk bluz giymiş, zıpzıp nereye koşuyor gibi
Bu arada boncuk ve zıpzıp kitabın kahramanlarından

Çocukların eğlenceli aktivitelerde daha kolay öğrendiği daha da önemlisi öğrenmeyi sevdiği doğru. Anne babalar ile çocukların daha iyi vakit geçirmesine yardımcı oluyor. Biz uykudan önce tercih ediyoruz genelde.
Uzun zamandır da elimizde olduğu için seyahatlerde de bol bol kullanıyoruz. Tabi evdeki birçok oyuncak ve kitap gibi bunlar da arada bir ortadan kayboluyor :) özlenince, ortaya çıkıyor. 
eğlenöğren

Bir de yaz için flip flop terlik modu var, çok şirin...
Buradan diğer çeşitleri de inceleyebilirsiniz, ben web sitesini bugün keşfettim. Diğer yayınları da inceleyeceğim. Biz D&R dan temin ediyorduk, bütün yayınları görme şansımız orada olmamıştı...
eğlenceli günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..