1 Ekim 2013 Salı

Badem'den annesine doktor kontrolü

Hafta sonu gezme tozmadan sonra akşam evimizde oyun zamanı!!!

Badem ile doktorculuk oynuyoruz, o doktor.
Badem: öksürün lütfen
Ben hemen öksürüyorum :)  öhö öhö

Badem: sizin kuruntularınız var 
Ben şaşkın şaşkın bakıyorum!!!
Badem: yada boğazınıza bir kurbağa kaçmış olabilir


Aman Allahım!!!
kızım sen nereden öğreniyorsun bunları?
Kuruntuların var ne demek??
Badem: ben kendimden kendi kendime öğreniyorum bunları...

Muayene sonucu 2 ihtimal :)
ya kuruntularım var yada boğazıma kurbağa kaçtı

Ne yapayım şimdi ben söyleyin bana :)
Nasıl kurtulurum kuruntulardan ve kurbağadan :))


♥♥♥


7 yorum:

  1. hahhhahh sabah sabah neşelendim bak şimdi okuyunca :) kocaman öp o tatlı prensesin yanaklarından :*

    YanıtlaSil
  2. sabah sabah ne güldüm ya :) çok akıllı çok doktor olacak bu kuzu :)
    öpüyorum..

    YanıtlaSil
  3. Ah teyzesinin kuzusuuu, zor o kuruntulardan kurtulmamız bizim :)
    Bana da gelse bunu derdi eminim. Cok gecmis olsun tatlım :*

    YanıtlaSil
  4. Hay allahım yareppimm yeyiim ben onun kuruntularını akıl küpü maşallah !! ♥♥

    YanıtlaSil
  5. :)))kuruntulanmıcaksın ve kurbağayı cıkaracaksın boğazından :)
    mimledim seni, sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..