8 Ekim 2013 Salı

Güzellik ve Bakım Ankara 2013



Güzellik ve Bakım Ankara 2013



31 Ekim - 3 Kasım tarihleri arasında 
Güzellik ve Bakım fuarı Ankara'da 


31 Ekim- 3 Kasım tarihleri arası Ankara Congresium'da (Söğütözü) gerçekleşecek olan 
Güzellik ve Bakım Ankara 2013 fuarı için gün sayıyoruz. 

Yeni ürünler, yeni uygulamalar, indirimli ürünler,  bu fuarda 




Ücretsiz giriş için online davetiyenizi aşağıdaki linkten alabilirsiniz.


online davetiye için tık tık 



Fuar alanında görüşmek üzere!

Beni B161 de bulabilirsiniz ;)

Ankara'da görüşmek üzere...

7 yorum:

  1. ben varım ben ben ben geleyrum

    YanıtlaSil
  2. off süper olurdu,bna bayağı uzak ama gelmek için yol güzargahına bakağım.siz hangi günler oradasınız*yanız kalırım diye endişeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 4 gün ordayım inşallah

      Sil
    2. hım..bişi söylemediniz galiba yalnız kalocoğum :):)

      Sil
    3. cevap verdim canım, ben çalışıyorum, fuarda katılımcı firmayım :)
      yalnız gelirsen yalnız kalırsın sanırım, ben meşgul olacağım çünkü...
      sevgiler.

      Sil
    4. Yok yalnız kalma konusuna bişi dememiştinde şimdi oldu, umarım tanışırız =))
      sevgiler

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..