18 Kasım 2013 Pazartesi

Eminönü Şark Han'da yok yok :)

Eminönü / Tahtakale çok severim. Fırsat buldukça oraları gezmeye, alışveriş yapmaya bayılıyorum. Bu hafta yine oralardayım, tüm gün olmasa da sabahtan öğlene kadar Eminönü / Tahtakale gezdim. 
Eminönü'nde Şark Han gittiniz mi?
Hediyelik eşya, bebek süsleri, düğün hazırlıkları, kap kacak :) aklınıza gelecek her şey burada mevcut. Pek de meşhur bir han. Bu handa Çinli esnafları bile görmeniz mümkün
6 - 7 katlı bu hana girdiniz mi birkaç saat buradasınız demektir :) Züccaciye, hediyelik, aksesuar, mutfak banyo derken kendinizi kaybediyorsunuz. Üstelik oldukça da uygun fiyatlar. Toptan fiyatına çok uygun fiyatlarla alışveriş yapıyorsunuz, elbette esnafın tercihi nakitten yana, kredi kartı seçeneği de olsa gönülleri nakitten yana... Ben birçok şeye bayıldım, alışveriş de yaptım. İşte objektifime takılanlar:
     


     

     



Şark Han'a ulaşmak için Mercan Yokuşu'na gitmeniz yeterli kime sorsanız gösterir :)
Eğer gidemiyorum, İstanbul'da değilim derseniz üzülmeyin Şark Han esnafı bunu da düşünmüş web sitesi yapmış

Şark Han sonrası Namlı'da ufak bir sandviç atıştırması için onlarca çeşidin arasında seçim yapmanız gerekli

Eminönü'ne gitmişken Nüans'a uğramadan olmaz dedim elbette. Buradan da kek kalıplarımı aldım. Karton kek kalıpları benim vazgeçilmezlerimden



Lezzeti Şark'ta da son noktayı koyarak ellerimde poşetler çıktım Eminönü'nden :)



38 yorum:

  1. Bende bayılırım Tahtakaleye!!! :) İlk fırsatta bende oraları gezeceğim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gezmeli mutlaka
      neler var neler

      Sil
    2. Büyük çoğunluğu üçkağıtçı, bozuk mal satıp, ürün değişimi bile yapmazlar, insanları yonlendiriyorsunuz ama bir de buradan bakın isterseniz

      Sil
  2. O İstanbul desenli kutulara özellikle makyaj malzemelerimi koymak için o bölmeli,çekmeceli olana bayıldım :) Fiyatını hatırlıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  3. benimde en sevdiğim yerlerden biri Şark han. Bebeklerim için süs malzemelerini hep oradan aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yaaaa çok severim,
      ama hafta içi güzellll

      Sil
  4. Önceki hafta sonu ben de Şark Han'daydım, Nüans'taydım.Neredeyse karşılaşacakmışız :)Oraları çok seviyorum ve sıkı sık gidiyorum.İniallah bir gün karşılaşırız.

    YanıtlaSil
  5. Şuan İstanbul'da olmayı çok istedim ki :/ keşke sabah okumasaydım yazını hüzünlendim :/
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Eminönü Tahtakale çok severek gezdiğim yerlerdir ama Şarkhana gitmemiştim hiç.Bu haftasonu ordayım ;)

    YanıtlaSil
  7. bende cok severım o tarıhı yarımadayı

    YanıtlaSil
  8. İstanbul'a ilk gidişimde bu hana uğramayı düşünüyorum :) ilgimi çeken çok şey oldu :)

    YanıtlaSil
  9. Bir pazar günü Eminönüne düşmüştü yolum :( Birgün orda olmayı ve delice alışveriş yapmayı istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pazar günü bütün mağazalar açık olmuyo ama

      Sil
  10. Nasıl gidiliyor yol tarifi verirmisin??

    YanıtlaSil
  11. Şark Han'a gitmeden önce Kapalıçarşı'ya uğranır. Kapalıçarşı'nın içinden geçerek çok rahat ulaşılabilir hem de ufak bir çarşı gezisi yapılmış olur.

    YanıtlaSil
  12. www.tahtakalesarkhan.com sitesinden yol tarifi alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  13. cok kyifli bi yazı olmus bn parti malzemesi almakmistiyorım toptan nereye gitmeliyim? sarkhan mı hoksa neresi yardımcı olursanz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) kuru kahveci Mehmet Efendi sokağında bulabilirsiniz, Şark hana da bakmanızı öneririm.

      Sil
  14. Çoookkk güzelmiş...Böyle yerlerde kendini kaybedenlerdenimmm...Elimde avcumda ne varsa gider :)

    YanıtlaSil
  15. Canım sarkhan da makyaj malzemeleri satılıyor mu?

    YanıtlaSil
  16. Chopstick satılıyormu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum, siteye bakabilir, telefonla arayabilirsiniz site iletişimini

      Sil
  17. Harikasınız, bayılıyorum şark han,nüans,besan...içeri girdiğimde kendimi kaybettiğim mekanlar.Ah İstanbul...

    YanıtlaSil
  18. Bende gidicem çeyiz diziyorum sizce ne kadar bir bütçe ile gidiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bol nakitli gidin esnaf nakiti tercih ediyor :)

      Sil
  19. Peki pazar açık oluyomu

    YanıtlaSil
  20. ben ev aksesuarları malzemesi banyodan tutun unıte suslereine kadar nereden bakabılırım

    YanıtlaSil
  21. merhabalar bende o maket eski klasik arabalardan almak istiyorum yarın gideceğim.inşallah uygun fiyata istediğim ürünleri bulurum siteniz çok faydalı bunun için teşekkürler size ilk defa gideceğim şark hana :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..