1 Kasım 2013 Cuma

Günün ojesi #6 Passion for Petals

Bugünün ojesi China Glaze in ilkbahar koleksiyonu Avant Garden serisinden
Havaların iyiden iyiye serinlediği bu günlerde biraz pembe, biraz bahar havası almak istedim tırnaklarımda...


Tek kat sürülmesi bile güzel görüntü veren China Glaze ojeleri daha sağlam bir görüntü için 2 kat sürmeyi tercih ediyorum.




Avant Garden Blooming Brights grubundan Passion for Petals



bazı tenlerde ve bazı ışıklarda kremsi bir kırmızı gibi gözükse de bazen, benim gönlümde pembe

Bu tatlı pembe tırnaklarımla Bademi de kıskandırmam gerek :)





China Glaze ojeleri buradan deneyebileceğinizi biliyor muydunuz?




bademlebuduk

1 yorum:

  1. ama ben bu renge bayılıyorum yaaaa. harika tonu..sanada çok yakışmış badem..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..