7 Kasım 2013 Perşembe

BioNem Serisi Cilt Bakım Kremleri

Bugün yeni bir seriden bahsedeceğim
BioNem Serisi Cilt Bakım Kremleri



Biota Laboratuvarları tarafından 2 yıl süren bir çalışma sonucunda bizlere ulaşan ürünler elbette dermotolojik olarak test edilmiş.
Yapılan  klinik çalışmalarda
  • 1 saat sonra katılımcıların;
  • %90’ında cilt neminde artış
  • %100’ünde cilt yumuşaklığında artış
  • %55’inde transepidermal su kaybında azalma
  • %100’ünde cilt esnekliğinde artış 
Kanıtlanmış. Detay için tık tık
Şimdi ürünlerimizi inceleyelim tek tek



Bionem El Kremi Aşırı kuru ciltler için / Orkide Çiçeği Özlü
Paraben içermiyor. Çiçek özleri içeren bu el kremi, cilt tarafından çabucak emiliyor, elde yağlı bir his bırakmıyor. Ben ki bu konuda epey hassasım. Bazı kremler cilt tarafından hemen emilmiyor, yağlı histen hiç hoşlanmıyorum. Bu ürünün küçük boyu çantamda 1 hafta içinde bitti bile...
Özellikle sonbahar ve kış mevsimi için ideal.


Bionem Vücut losyonu / Erik Çiçeği Özü
Paraben içermiyor. İçeriğindeki bitki özleri sayesinde cildi nemlendirerek onarıp, besler. Cilde kaybettiği nemi vermemiz gerekiyor, bu nedenle vücut losyonları çok önemli. Bu kremin parlaklık etkisi de var. Cildi nemlendirirken hafif bir de parlaklık bırakıyor teninizde. Koku ise yine muhteşem. Uzun süre kalıcı. Erik çiçeği ama bana biraz kakao kokusuna benziyor gibi geldi.


Bionem El, Yüz ve Vücut Kremi / Elma Çiçeği Özü
Paraben içermiyor. Zengin mineral desteği ile cildi dış etkenlere karşı korur. El, yüz ve vücutta kullanıldığı için her eve lazım bir ürün. Bizim evde bu ürün eşimin :) traştan tahriş olan cildinde kullanıyor:) Pek memnun, arada ben de kullanıyorum ona çaktırmadan :)

Bionem ürünlerini kullanmaya devam edeceğim kesin :)
Hatta Bionem ürünlerinden tekrar edinip bir blog çekilişine bile ekleyebilirim, yeni bir çekiliş için hazırlıklarım devam ediyor, takipte kalın...

sevgiler

bademlebuduk




12 yorum:

  1. Bionem El, Yüz ve Vücut Kremini bende eşime edineyim bare :) Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Sayende illk defa duyuyorum ben bunları canimmm :(
    Merak ettim, denemek lazim.
    İnternet dışında temin edilebilecek mağazalar var mı?
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :)
      Elbette, parfümerilerde ve marketlerde satılıyor.
      Dilersen il ve ilçe bildir ben firmadan tam yer tespit edeyim :)
      sevgiler.

      Sil
    2. kayseri merkezde nerde bulunur?

      Sil
  3. ciltde yağlı his bırakmaması çok güzel

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. bende el kremi ihtiyacım olduğu için arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım. tüm cilt tipleri için uygun ve fiyatıda etkisine göre oldukça makul. üstelik kokusuda çok hoş. çok beğendimmm :)

    YanıtlaSil
  5. benimde nemlendirme için önerim; Yeni tanıştığım Bionem krem.. kadar güzel ve etkili ki özellike tüm cilt tipleri için çıkarttıkları el yüz ve vücut kremi bir harika.. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. cildim çok kuru ve hassas o nedenle 1,5 aydır kullanıyorum. bitkisel içerikli ve su bazlı olduğu için güvenle kullanıyorum güzel. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. merhaba yüzde yüz doğalsa neden kozmetik içeren yerlerde satılıyor

    YanıtlaSil
  8. Ben hic yuzume fondoton olsun nemlendirici olsun kullanmayan biriyim.Simdi yuzume nemlendirici kullanmayi aliskanlik haline getirmek istiyorum.Cildim karma,alnim ve burnum yagloyken yanak ve cenem kuru.Bu tipte bir yuze bionemin karma cilt elma ozlu olani kullanabilir miyim?

    YanıtlaSil
  9. Ariyorum urunlerinizi ama bulamiyorum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..