22 Kasım 2013 Cuma

Ulric De Varens parfümleri ile tanıştınız mı?

Ulric De Varens
Son zamanlarda Watsons yada Rossman mağazalarına uğradınız mı?
Ulric De Varens Parfümleri gördünüz mü?
Ben gördüm ve hemen 2 adet edindim :)

İşte sadece şu anda satışta olan ürünler:
UDV Gold-Issime, UDV Divine-Issime, UDV Pour-Elle, I love You, Lovely, Mini Pink, Mini Sexy, Mini Love
Büyük boyları buradan yazarak temin edebilirsiniz.
2014 te yepyeni kokular ile zenginleşecek Ulric De Varens
İşte benim seçimlerim:
Ulric De Varens parfüm

Ulric De Varens DİVİNE İSSİME
Ulric De Varens MİNİ LOVE



Ulric De Varens DİVİNE İSSİME

Henri Belgia Ulric De Varens için tasarlamış. Çiçeksi bir koku 
Alt notalarında vanilya var. Vanilya ve çiçek kokuları benim çok hoşuma gidiyor. 
30 ml fiyatı: 24,90 TL 



Ulric De Varens MİNİ LOVE
Christophe Raynaud Ulric De Varens için tasarlamış.Meyvemsi ve çiçeksi bir koku
Oldukça hafif. Çok tanıdık bir parfümü andırsa da kokusu büyüleyici :)
25 ml fiyatı: 9,99 TL




Buradan online olarak
BADEMLEBUDUKUDV kodu ile size özel 
40 TL üzerindeki alışverişlerde %25 indirim ve kargo ücretsiz fırsatından yararlanabilirsiniz.
Bu kod 22.Aralık.2013 e kadar geçerli dikkat :)




DİVİNE İSSİME 30 ml Eau de parfum+Vapo 20 ml hediye setleri Rossmann mağazalarında yıl sonu için satışa sunulacak ve yine %25 indirimli olacakmış, güzel bir hediye alternatifi olabilir, ne dersiniz?

Ulric De Varens
facebook sayfası tık tık
twitter sayfası tık tık

5 yorum:

  1. Kokularını çok merak ettim şimdi.Güle güle iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir hediye fikri olabilir tabi önce bir koklamak lazım :))

    YanıtlaSil
  3. selamlar
    bende mini pink var kokusuna bayılarak almıştım ve çok severek kullanıyorum yalnız 25 ml kısa sürede bitiyor büyük boyunu almalı :) divine issime yi çok merak ettim vanilyalı kokulara bayılırım mutlaka güzeldir o da :))

    YanıtlaSil
  4. Kalıcılıkları nasıl peki canım ? Gidip bir bakmalı :)

    YanıtlaSil
  5. cilekliyogurtsevenkiz30 Haziran 2014 17:16

    Mini pink parfum kullaniyorum ama cabuk bitiyo buyuk boyu var mi acaba

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..