7 Kasım 2013 Perşembe

Yves Rocher Hydra vegetal Göz Altı Ferahlatıcı Jel

Fransız kimyager Yves Rocher tarafından kurulan Yves Rocher firması ürünlerini hala Bretagne'deki organik tarım sahalarında yetiştiriyor. Bitkiler üzerinde 150 kişilik Ar-Ge ekibi çalışıyor. 
Özellikle havanın serinlediği bu sonbahar günlerinde cilde kaybettiği nemi sağlamak bizim misyonumuz :) Yves Rocher Hydra serisi özellikle nemini kaybetmiş kuru ciltler için üretilmiş.



Yves Rocher

Göz altı torbalarınız mı var?
Göz altınızda karanlık bir morluk mu var?
Cildiniz mi kuru?
Bu ürün size göre o zaman...

Çalışan kadın her daim yorgun, yorgunluk kimi zaman yüzümüzden okunuyor, en çok da gözlerimizden. 

Yves Rocher ürünleri bitkisel bu ürünümüzdeki aktif bitkilerimiz ise: Akçaağaç ve Sabırlık otu cildin nem dengesini sağlamaya yardımcı oluyor. Göz çevresini canlandıran, ferahlatan ise Sihirli Ceviz suyu ...

Tüm bu bilgileri nereden mi öğrendim? 
Sevgili İlknurun buluşmasında bize eşlik eden Yves Rocher sorumlusu Nazlı hanım'dan tabi ki :)


Gelelim Yves Rocher Hydra Vegetal Fresh Gel Undereye Bags ürünümüzün kullanımına:
Her sabah temizlenmiş ciltte göz çevresine rahatlıkla sürebilirsiniz. Zaten ürün jel kıvamında ve oldukça çabuk emiliyor. 
Eğer yoğun ve yorucu bir dönem içindeyseniz günde birkaç kere uygulayabilirsiniz.


Ben severek kullanıyorum, size de öneriyorum.
Sevgiler



bademlebuduk

12 yorum:

  1. Ben doğum günümde nem ve torbalar için alıcam inş severim güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. güzel görünüyor, aklıma not ettim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir ürün..Benim kuzenim kullanıyor.Çok memnunmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu ve baska bir goz kremi arasında kararsızım . Amacım sadece goz cevremi nemlendirmesi fazla bir istegim yok . Bkacagım artık :)

    YanıtlaSil
  5. Bir aydır kullanıyorum,kırışıklık için değil de göz altı torbaları için olan bir ürün. Sürdükten sonra makyaj yapmayın ,gözünüzü kaşımayın.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafam karıştı şimdi concealer falan sürmücezmi yani herhangi bir reaksiyonamı sebep oluyor ?

      Sil
    2. Direk firmadan gelen cevabı iletiyorum arkadaşlar: ''kremimizin üzerine makyaj yapabilirsiniz. Ürünlerimiz oftalmolojik kontrol altında test edilmektedir.''

      Sil
    3. Bu cevap çok iyi oldu,en azından güvenilir kaynak kafa karışımına sebep olmıyacak :))Teşekkürlerrr..

      Sil
  6. Yeni başladım kullanmaya bakalım nasıl gelecek inşallah beğenirim de bu sıkıntıdan kurtulurum

    YanıtlaSil
  7. Fiyatlarını da yazsanız çok iyi olur

    YanıtlaSil
  8. ben de la roche posayın jel yapılı göz kremini kullanıyorum, sabahları ilk uyandığımdaki şişliği jel yapılı kremler alıyor. O bitince bu kreme de şans verebilirim o halde. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..