11 Kasım 2013 Pazartesi

stage line softliner dudak kalemi / çok sevdim

Yeni favori ürünlerimden:
Stage Line Softliner Dudak Kalemi

Ankara Güzellik ve Bakım fuarında tanıştığım bu ürün, hemen favori ürünlerim arasına girmeyi başardı. 
Çoğu zaman bir ruj, bir kalem ile makyajı kurtardığımız zamanlar için ideal; benim her makyajım için uygun diyebilirim :)

Stage Line ürünleri İspanyol Laurendor firmasının markasıdır.  Profesyonel makyaj ve cilt bakım ürünleri. Kozmetik marketlerde karşılaşamayacağımız markalardan...  Türkiye'de ise uzun zamandır Juventa tarafından dağıtımı yapılmakta. 

Stage Line Softliner Dudak kalemi sayesinde rujunuz daha kalıcı oluyor. Özellikle yumuşak olması tercih sebebi elbette.
Dudak nemlendiricisinden sonra Stage Line Softliner Dudak Kalemi ile önce dudaklarıma bir çerçeve yapıyor, sonra içini dolduruyorum. Bu haliyle kullanabildiğim gibi, bazen lip gloss ile parlatabiliyor bazen de ruj ile tamamlayabiliyorum.
Eğer profesyonel Stage Line Softliner Dudak Kalemi uygulamasını izlemek isterseniz lütfen tık tık

Bu kalemde en sevdiğim 2 özellik:
1- Yumuşak uçlu
2- Uzun süre kalıcı


Neredeyse bütün gün rujum sabit kalıyor. 
Stage Line Softliner Dudak Kaleminde benim renk tercihim, pembemsi - gül kurusu pastel tonları oldu. Bir de bordo renklisi vardı, onda da gözüm kalmadı değil.
Fiyatı ise: 29 TL 
36 ay boyunca kullanabiliyorsunuz, gördüğünüz gibi upuzun da bir kalem olduğundan uzun vadeli bir yatırım diyebiliriz :)
Stage Line Dudak Kalemi


sevgiler,
bademlebuduk

1 yorum:

  1. Vadeli yatırım fikrini sevdim canım.
    Gül kurusu almam lazım benimde

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..