23 Kasım 2013 Cumartesi

NYX Geldi, Hoş Geldi

NYX severek takip ettiğim bir marka
Geçenlerde lilakutu dan NYX Doll Eye Mascara çıkınca pek bi mutlu olmuştum
Douglas ve Rossman da satılıyor,  sanırım yakında online satış sitesi de açılacak.
Online alışveriş için tabi ki lilakutu 
Bugün NYX ürünlerinden bir demet paylaştım instagramda,
Poşetlerin içini ise bloga sakladım.
Bu güzel bebekleri kullanmak için sabırsızlanıyorum.
NYX ürünleri
NYX
Daha önce hiç kullanmadığım ürünleri de denemek istedim.
Keşfettikçe paylaşacağım yine
Mesela marker kalem daha önce L.A.Colors dan kullanmıştım,  burada da bahsetmiştim.
Ancak bunu ilk defa kullanacağım NYX Curve Liner
NYX ergonomik eyeliner



NYX ergonomik eyeliner
NYX ergonomik eyeliner
Farklı bir tutma şekli, oldukça ergonomik gözüküyor
Hem de suya dayanıklıymış
NYX Curve Liner
NYX Curve Liner

Sizce de çok güzel değiller mi?



bademlebuduk



4 yorum:

  1. Harikalar ! güle güle kullan :-**

    YanıtlaSil
  2. Curve Linerların kullanımı gerçekten çok kolay.
    Hepsini de güle güle kullan canım çok güzeller.

    YanıtlaSil
  3. Ozellikle eye liner cok degisikmis hemen denemek istedim:) deneyimlrini sabirsizlikla bekliyorum..sevgiler
    Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  4. Evet güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..