16 Eylül 2013 Pazartesi

Mark My Eyes EyeLiner L.A. Girl **kalem eyeliner


Mark My Eyes EyeLiner L.A. Girl ürünlerinden favorilerim arasında. Her gün eyeliner kullanmasam da kullandığımda farklı ürünler denemekten hoşlanıyorum. 
bu ürünü de geçen sene fuarda almıştım epey bir alışveriş olmuş benimki :)
Tahta kalemi görünümündeki Mark My Eyes oldukça kolay kullanılan bir ürün. bir kere çantanızda kaybolmuyor :))
Epey koyu bir siyah benim kullandığım. Zaten üzerinde de BOLD yazıyor. LE711 Black.
İnce uçlu likitler gerçekten de maharet istiyor, kalem tip eyeliner ise daha kolay uygulanıyor. Ben likitleri kendim süremiyorum bi türlü :( 






İşte gerçek bir tahta kaleminden farkı olmadığını ispatı:






Mark My Eyes EyeLiner L.A. Girl



  • Rahat sürülüyor ve hemen kuruyor. 
  • Kolay kolay bulaşmıyor. 
  • İnce çekilen eyeliner dan hoşlanıyorsanız bu ürünle kendinizi çok oyalanmayın.
  • göz makyaj temizleyicisi ile kolayca çıkıyor. 
  • Eyelinerın son meşhur hamlesi kuyruk için de ince hayallere kapılmayın derim 
  • Keşke keçeli kalem gibi kokmasa diyeceğim ama zaten o bir keçeli kalem eyeliner
son bir not:
lütfen eyeliner çekerken kirpik diplerinizden başlayın yoksa hoş gözükmüyor. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..