20 Ocak 2015 Salı

dualarınızı bekliyoruz

Gencecik kuzenim için dualarınıza talibim. 
Pazar günü öğleden sonra kuzenim Emin Enes için bir haber aldık. 
Emin Enes bir trafik kazası geçirdi pazar günü. 
Yol çalışması olan bir ana yolda karşıdan karşıya geçerken bir araç çarptı gencecik Enes'imize.
Bacakta kırık ve daha da önemlisi beyin kanaması nedeniyle hastanede yoğun bakımda pazar gününden beri.
Emin Enes 19 yaşında...
Bütün aile perişan...
Her gün tomografi çekiliyor. Sanırım çarşamba gününe kadar uyutulmaya devam edecek...
Emin Enes için dualarınızı istiyorum.
Dualarımızda onu ve diğer tüm kardeşlerimizi unutmayalım. 

Allah'tan tüm hastalar için şifa diliyorum. 

20.01.2015 itibariyle Emin Enes Ankara İbni Sina Hastanesi'ne sevk edildi. 
Uzun sürebilecek bir tedavi uygulanacak. Kanama durmuş çok şükür.
Sağlıklı haberlerini iletmek dileğiyle, 
Hepinizden Allah razı olsun. 

56 yorum:

  1. cemil cümlesinin de Emin Enes in de Allahım yardımcısı olsun, bir an önce iyileşsin inşallah

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun canım , inşallah çabucak toparlanır.Dualarımız onunla.

    YanıtlaSil
  3. Allah şifa versin canım

    YanıtlaSil
  4. cok gecmiş olsun insallah sağlığına kavusur bir an once

    YanıtlaSil
  5. Allah acil şifalar versin Allah sevenlerine tez elden sağ salim kavuştursun Çok çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  6. Çok üzüldüm; Allah acil şifalar versin. Dualarım onunla; inşallah güzel haberlerini bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  7. Allah şifa versin tez zamanda eski haline dönsün inşallah

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun.Rabbim tez zamanda şafi isminin hürmetine şifasını versin.

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin inşallah.

    YanıtlaSil
  10. çok çok geçmiş olsun Elif'im... Allah acil şifalar versin bir an önce sağlığına kavuşsun inşallah...

    YanıtlaSil
  11. Dualarimiz emin enrs icin rabbim acil sifasini versin

    YanıtlaSil
  12. Ayy çok üzüldüm Allah acil şifalar versin ailesine bağışlasın gencecik cocuk inşallah hemen iyi olur :(

    YanıtlaSil
  13. Allah acil şifalar versin, dilerim en kısa sürede güzel haberlerini alırsınız. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun, Allah ailesine bağışlasın daha çok genç. İnşallah en kısa sürede iyi haberlerini alırsınız Enes'in.

    YanıtlaSil
  15. Allah şifa versin:(

    YanıtlaSil
  16. Allah acil şifalar versin inşallah. Tez zamanda sağlığına kavuşması dileğimle..Dualarım sizinle..

    YanıtlaSil
  17. çok çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  18. Ayy alah yardımcısı olsun. acil şifalar inş

    YanıtlaSil
  19. Çok çok geçmiş olsun.. :(

    YanıtlaSil
  20. Allah'ım tez zamanda şifasını versin inşallah, çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  21. Rabbim şifa versin Anasına babasına sizlere bağışlasın Amin.

    YanıtlaSil
  22. Bu gencecik evlat her gün dualarımda olacak. Tanrı sesimizi duyar ve onu tüm sevenlerine bağışlar inşallah:(

    YanıtlaSil
  23. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyoruz :-(

    YanıtlaSil
  24. çok geçmiş olsun,Allah bi an önce şifasını versin.

    YanıtlaSil
  25. allah yardımcınız olsun. İnşallah biran evvel iyileşir.

    YanıtlaSil
  26. Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin sevdiklerine bağışlasın

    YanıtlaSil
  27. geçmiş olsun çok üzüldüm dilerim çabuk iyileşir

    YanıtlaSil
  28. Çok üzüldüm :( İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur. Allah çok büyük dualarım sizlerle . Enes'e acil şifalar, sizlere de sabır ve güç diliyorum

    YanıtlaSil
  29. çok üzüldüm umarım en kısa zamanda iyileşir dualarım emin enes için :(

    YanıtlaSil
  30. Allah yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  31. cnm çok üzüldüm,inş sağlığına kavuşur,Allah sevdiklerine bağışlasın inş :(

    YanıtlaSil
  32. Dualarım sizinle allah anne babasına ve gençliğıne bağışlasin allah yardimcınız olsun..

    YanıtlaSil
  33. Çok çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur..

    YanıtlaSil
  34. Acil şifa diliyorum. geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  35. geçmiş olsun dualarım Emin Enesle... Rabbim acil şifalar versin

    YanıtlaSil
  36. şifa diliyorum. geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  37. Ah canım benim tüm dualarım sizinle, inşallah en kısa sürede iyileşir Enes, allah onu tüm ailesine bağışlar, allah yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  38. Çok çok geçmiş olsun. Umarım tez zamanda sağlıgına kavuşur. Tüm dualarımız onun için olsun.

    YanıtlaSil
  39. Allah ailesine bağışlasın acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  40. ah canım çok üzüldüm acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  41. Allah ailesine bağışlasın tez zamanda şifasını versin.

    YanıtlaSil
  42. RABBİM SEVENLERİNE BAĞIŞLASIN...ŞAFİ İSMİNDEN ŞİFASINI İHSAN EYLESİN...ÇOK ÜZÜLDÜM İYİLİK HABERLERİNİ TAKİP EDELİM İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  43. Çok üzüldüm :/ En kısa sürede iyileşir inşallah, Allah ailesine bağışlasın :/

    YanıtlaSil
  44. Canımmmm çok geçmiş olsun…
    Allah Şafi ismiyle acil şifalar nasip eylesin inşallah…
    Allah sizlere ve tüm sevenlerine bağışlasın …
    Dualarımdasınız…

    YanıtlaSil
  45. Çok geçmiş olsun,Allah annesine babasına bağışlasın.

    YanıtlaSil
  46. Allah O'nu sevdiklerine bağışlasın inşallah.Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  47. Allah Emin' e dayanma gücü versin de kısa zamanda atlatsın. Dualarım onunla...

    YanıtlaSil
  48. Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin..

    YanıtlaSil
  49. Çok geçmiş.Acil şifalar diliyorum. Gencecik.Allahım gençliğine acısın.

    YanıtlaSil
  50. Uyanmak üzere uyusun
    Kanama durup kurusun
    Rahman şifasını versin
    Enes sağlığına kavuşsun

    YanıtlaSil
  51. Çok geçmiş olsun, Allah ana ve babasına bağışlasın, acil şifalar versin...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..