19 Ocak 2015 Pazartesi

Yepyeni çanta aksesuarları

Sık sık çanta değiştirir misiniz? 
Sanırım ben neredeyse iki yıldan fazladır çantamı yaz tatili haricinde değiştirmiyorum. Hayatımın çantasını bulmuş gibiydim :)
Ön planda olan rahatlık ve işlevsellik çantamda 10 puan ama aynı şeyi kullanmaktan sıkılmaya başladım. Çantamı şimdilik değiştirmediğime göre aksesuarlarla bir farklılık yapabilirim dedim. Yenisi gelene kadar :)
Bu yepyeni çanta aksesuarları eğlenceli görünüşlerinin yanında kullanışlı da. Nasıl mı?
Kolonyalı
Nemlendirici kremli
Temizleme jelli
Çantaya asılan kilitleri var. Parlak süslemeleri ile şık bir aksesuar. Ürünlerin kokuları da çok güzel ve uzun süre kalıcı. Nemlendirici krem, kolonya ve aroma seçenekleriyle Gratis ve Migros mağazalarında satılıyor. Bir de Mara Kozmetik internet sitesinde de bulunabilirsiniz. 
Bol renk ve ürün çeşidi ile her zevke hitap edebilir. Böylece süslü kız arkadaşlara hediye için de iyi bir seçenek olabilir. 





19 yorum:

  1. Çok güzellermiş süslü kızıma alayım bende .

    YanıtlaSil
  2. Bende çok az çanta degıstırım bunlarada bayıldım çok ciciler sitenizde oyle sevgılerımle

    YanıtlaSil
  3. Ayy bunlar çok şirinmiş ya tam yemelik :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    bende çok beğendim. Çantamı sene de 2 defa değiştiriyorum diyebilirim aramızda bir bağ kuruldu :))

    Sevgiler
    Sevilay Uçak
    http://lokumpilavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ya muhteşemmiş çok zekice gerçekten. Çantanın dibinde kolonya ve krem arama derdini ortadan kaldırıyor ve çok şık :)) hemen siteyi inceliyorum çok teşekkürler yazı için ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mara kozmetik de bir kadın girişimi zeki olması normal tabi...

      Sil
  6. Ne kadar zevkli seçimler böyle:)) çok sevdim

    YanıtlaSil
  7. Çok kullanışlı ve şirinlermiş gerçekten :) Ben çok çabuk sıkılıyorum herşeyden o yüzden çantalar da sürekli değişiyor :)
    Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. ay tam biz kokoşlara göreee :) ben sürekli değiştirirm çok çantam yok ama bir gün o bir gün diğeri iadre ediyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar doğalsın annekaz cım, seviyorum böyle içten olmanı

      Sil
  9. çok cici iyi günlerde kullan sevdim çok.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..