14 Ocak 2015 Çarşamba

ORGANIQUE banyo seti

Kendinizi ödüllendirdiğiniz olur mu?
Genelde nasıl ödüller seçersiniz? 
Ben mesela bugün bir güzel kahve ısmarladım kendime ve çok iyi hissettim. Bazen bir kozmetik ürün bazen de bir bluz hediye ederim kendime :)
Bu kez de yine kendime hediye için biraz bakım, çokça keyif tercih ettim.
Organique banyo köpüğü ve aromalı mum setini seçtim.

bath foam

Özel dekorlu paketi çok şık. Bir de üzerine hediye paketi oh mis!
Doğum günlerinde, özel günlerde de hediye almalı insan. Organique SPA banyo köpüğü yoğun kıvamlı. Su dolu bir küvete iki parmak kalınlığında köpük eklemeniz yeterli. Kısa sürede köpükler ve mis koku etrafa saçılıyor. 
Organique mum da aromasıyla keyfe keyif katıyor. Uzun ömürlü bu mumları mutfakta yemek yaparken kokuyu çekmesi için de kullanıyorum.
Bir de simli banyo köpükleri varmış, onları da bir daha bakım için hediye alırsam düşüneceğim. 

4 yorum:

  1. Çok güzel yapmışsın, insan arada kendini ödüllendirmeli, güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
  2. Daha önce denemiştim oraganique markasını. Severek kullandım. Mumlarını da merak ettim, ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denemelisin ben bir ürünü daha deneyip blogumda yazmıştım.

      Sil
  3. E, herkes kendini ödüllerndirmeli. Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..