9 Ocak 2015 Cuma

Dreamy Room ile tanıştınız mı?

 Gün geçmiyor ki yeni bir anne girişimi duymayayım... Ne çok seviniyorum kadın girişimlerine...
Geçtiğimiz yılın güzel haberlerinden biri Dreamy Room sevgili Sezen ve Yelda'nın yeni girişimi oldu. Sezen ve Yelda annelik tecrübelerini de işin içine katarak bir ortaklık kurmuşlar. 
İnternet sitelerini inceledim. Özel ölçülerde de hazırladıkları siparişleri 15 günde teslim ediyorlar. 
Birden aklıma Bademin doğumundan önce oda hazırlıklarım geldi. Normal bebek yataklarından daha büyük bir yatak almıştık badeye, tabi uyku seti ve yatak korumalıkları hiç hesaba katmamıştık. Oysa ben hamilelikte gözüme bir kaç model kestirmiştim. Seri üretim olan o takımları alamadım, özel sipariş yaptırmak zorunda kaldım. Hamile halinizle özel ölçülerde istediğiniz şeyi yapabilecek bir yer bulmak da kolay olmuyor.
dreamy room
Sitede yeni doğan hediye setleri çok ilgimi çektim. Bu aralar doğum yapan arkadaşlarım için hediye arıyorum, ondan olabilir.
2014 İBS fuarında da stantları olan iki güzel anneyi fuarda elbette ziyaret ettim. Bir selfie de bizden olsun. 

Şimdi söz Dreamy Room'da;

Dreamy Room, bebek uyku setleri ve diğer bebek odası tekstil ürünlerinin tasarımlarının yapılmasından başlayarak, üretimini ve butik olarak satışını gerçekleştiren bir markadır.
Fikir olarak ortaya çıkışı; profesyonel iş hayatına ara vermiş girişimci iki annenin, kendi çocuklarına olan ihtiyacıyla başlamıştır. Hem şıklığa hem de bebeklerinin hassas tenlerine uygun olacak ürün kalitesine önem veren bu iki girişimci annenin en çok zorlandıkları bebek alışverişinden biri uyku setleri olmuştur. Bu sebeple anne adaylarına bu konuda yardımcı olmak amacıyla bebek tekstili tasarımlarını projelendirmiş ve kendi markalarını yaratarak, 2014 yılında faaliyete geçirmişlerdir.
Şıklığın ve farklılığın ön plana çıktığı ürün portföyündeki uyku setleri, bebeklerin hassas tenlerine uygun %100 pamuklu kumaşlarla üretilmiştir. Bebeklerin, yataklarının içinde hareketlenmeye başladıktan sonra yatak korkuluklarına çarpmalarını engelleyen, yumuşacık ve kalın dokusuyla, özel ölçülerle de hazırlanabilmektedir.




Uyku setlerinin yanı sıra, hem işlevi önemli, hem de oda dekorasyonunun tamamlayıcısı olacak nevresim takımları, battaniyeler, perdeler, çeşitli aksesuarlar, konsepte dahil edilmiştir.

www.dreamyroom.com.tr web sitesini ziyaret ederek, tüm ürünleri ve detaylı bilgileri bulabilirsiniz.
Ayrıca Dreamy Room'u sosyal medyadan da takip edebilir, yeni modelleri inceleyebilirsiniz. 
Facebook: Dreamy Room
Instagram: dreamyroom_
Twitter: @dreamyroom

1 yorum:

  1. Girişimci kadınlara çok saygı duyuyorum gerçekten..gittikçe de çoğalıyorlar Allahtan :) Daha evvel girişimci bir bayanla ilgili ben de yazmıstım.Sizi de beklerim bloguma.
    sirinkanatlar.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..