27 Ocak 2015 Salı

Facebook ve İnstagram ulaşılamayınca

Bu sabah facebook ve instagrama ulaşılamadı. Önce kendi telefonumda sorun olduğunu düşünüp uygulmaları telefonumdan kaldırdım. Yeniden yükledim. ancak bir değişiklik olmadı.
Masa üstü bilgisayarımdan da ulaşamayınca bir sorun olmalı diye düşündüm.
Hemen twittera baktım. Herkes aynı sorundan bahsediyor???

Neden facebook ve instagram açılmıyor?

Dünya genelinde her iki uygulamaya da erişilemiyormuş. Sürümlerinde güncelleme yapılıyormuş. Yaklaşık iki saat içinde sorun giderildi. Biz de gelişmeleri twitterdan takip ettik. @bademlebuduk

Twitterda bu sabah:




Facebook ve instagram şimdi geri döndü :)

Peki ya whatsapp da gitseydi? Eyvah eyvah

Mutlu sabahlar


12 yorum:

  1. Aslında bir hafta elektirik kesintisi gibi sosyal medya kesintisi yapılsa😂😂 milletin halini dusunemiom

    YanıtlaSil
  2. Aslında bir hafta elektrik kesintisi gibi sosyal medya kesintisi yapılıp milletin halini gozlemlemek lazım 😂😂

    YanıtlaSil
  3. Evet dün akşam oldu ama kısa sürdü. Bu arada günaydınlar :)

    YanıtlaSil
  4. BEN DE SABAH TELEFONUMDA SORUN VAR SANDIM AMA WHATSUP GITSE KAFAYI YERDIK HERHALDE HEP BIRLIKTE :)

    YanıtlaSil
  5. sabah uyuyordum ben kaçırmışım :D

    YanıtlaSil
  6. Arada gitmesinde hic sakinca yok bence.. Ben tv yayinlarinin yeni basladigi ve tek eglencemizin radyo oldugu donmelerde arkasi yarinlari, radyo tiyatrolarini dinleyerek buyudum..Bizim zamanimizda herkes gazete alir okurdu.. Herkesin mektup arkadaslari vardi..En onemlisi sokak aralarinda oyun oynayan civil civil cocuklar vardi.. Ve cok mutluyduk.. Bazen o gunleri ariyorum,

    YanıtlaSil
  7. Ayy gitmesin gidince elim kolum bağlanıyor gibi hissediyorum :D :D

    YanıtlaSil
  8. Ya elektirik gitseydi :D Telefonunda şarjı yoksa eyvahhhh :))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  9. Sanırım hepimiz aynı durumdayız, iyimi kötümü bilemiyorum ama, insanı uzaklaştırıyor, yalnızlaştırıyor. Net olmayınca el kol bağlanıyor resmen, hayatımızın büyük bir kısmı oldu maalesef... Şuan ki durum netten ibaret bizler de ayak uyduruyoruz ;) Sevgilerle...
    http://www.beyhaninmutfagi.com/

    YanıtlaSil
  10. Farkına varmış olmanız da güzel...Biz ayakta uyuyoruz...

    YanıtlaSil
  11. Şaka mı ne? Dünya internet etrafında dönmüyor, iki saat bağlan-a-mayınca ölmezsiniz merak etmeyin:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..