13 Ocak 2015 Salı

en sevdiğim çantalar

Beni görenler tanıyanlar iyi bilir; sık çanta değiştirmem...
Eğer bir çantayı sevmişsem öyle her kıyafete göre ayrı çanta takmak, çantanın içini değiştirmek gibi alışkanlıklarım yoktur. 
Çantamla özdeşleşmişim sanırım artık. Neredeyse 4 yıl olacak çantamı kullanmaya başlayalı. 
Ama artık reform zamanı geliyor. Hatta ilk adımlar atıldı bile.
Benim gibi seçimlerinizde titiz iseniz siz de alışverişten önce iyice inceleme yapıyorsunuzdur. 
Uzun vadeli kullanacaksanız marka ve kaliteli bir çanta seçmek sizin de en doğal hakkınız.
Benim doğum günüm de yaklaştığı için kendime bir hediye listesi yaptım. Listenin en başında da yeni bir çanta bulunuyor. 

Hermes ve Chanel modelleri ilk etapta dikkatimi çeken markalar.
Hermes'in bu gri renkli modeli çok hoşuma gitti.
çanta model
Sanırım Hermes modellerinin hepsini beğenmiş olabilirim. Ayrıca yurt dışında, farklı bir sitede beğendiğiniz bir model de olabilir. Yurt dışından sipariş vermek yerine mosmoda.com dan çantayı getirmelerini isteyebiliyorsunuz. Ne büyük kolaylık... Bu hizmeti de çanta modellerini incelerken öğrendim.
Beğendiğim bir diğer model de Chanel'in pudra rengi çantası, altın rengi zincirleri ile çok şık. Ne demiş Coco Chanel ''Bir kadın iki şey olmalı. Zarif ve muhteşem.''
chanel çanta

Bu iki marka da kalitenin ve dünya modasının önemli birer ismi. 
Allahım sen konuyu biliyorsun, amin. 








9 yorum:

  1. Hahaha son cumleye bayildim :) ama tek canta kullandiginda kucuk olursa bazen buyuk buyuk olursa da bazen kucuk canta kullanma ihtiyaci hissetmio musun benim her renk her tarzda cantam olmali mesela kiyafetlerin renkleriyle uyumlu olmali falan filan ben de boyle pahali cantalar almiorum o yuzden ;) ortalama cantalar alarak pek cok kullanmayi seviorum.. bence esine citlatarak sevgililer gunu hediyesi aldirabilirsin ehehe :)

    YanıtlaSil
  2. wowww diyorum. Mosmoda kalitesi ortada.Türk firmalarına hep destek tam destek. Burda satışı varken ne diye yurt dışından sipariş bekleyelim değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yurt dışından sipariş verip riske girmeye gerek yok dimi

      Sil
  3. hahaaaa amin amin..bende acayip çanta hastasıyımdır...:):)

    YanıtlaSil
  4. harika bir yazı,seçimler de güzel:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..