23 Ocak 2015 Cuma

Hama Boncukları ile neler yaptık?

Hama boncuklarını tanıyor musunuz?
İlk gördüğümde benim aklıma küçükken oynadığımız plastik çivili oyuncaklar geldi. Ne çok oynardım onlarla, değişik tablolar :) yapardım. Hama / Kubika 'da ise onlardan farklı olarak boncuk ile eserlerinizi ortaya çıkarıyorsunuz. 
Kubika Toys

Yüzlerce, binlerce on binlerce farklı eser ortaya çıkarabilirsiniz. Geçtiğimiz cuma akşamı eğlencemiz Hama boncukları oldu Badem ile. Çok sevdik. Sırayla yaptık hatta. Bir o yaptıysa bir de ben yaptım. 
Aklıma koydum, çocukluğumuzdaki plastik çivili renkli oyuncaktan bulup alacağım bir de kendime :)
Hama boncukları ile neler yaptık, nasıl yaptık izlemek isterseniz sizi youtube kanalımıza bekliyoruz.
Videoda uygulamayı kim yapıyor bakalım ne diyeceksiniz :)



Hama Boncukları Kubika Toys tarafında Danimarka'dan ithal ediliyor. 3 farklı boy seçeneği ile sunulmuş. Tabi zeminleri de farklı seçebiliyorsunuz. Biz başlangıç paketi ile Hama dünyasına giriş yaptık. 

Dilerseniz tasarımınız bittikten sonra ütü yardımıyla eserinizi özel kumaşına aktarabiliyorsunuz. Biz aktarmadık çünkü daha çoooook modeller yapmak istiyoruz boncuklarla... Kumaşa aktardığınız eserlerinizi buzdolabı süsü, arma, aksesuar, takı yada dekoratif süs olarak değerlendirebilirsiniz. 
kubika toys



gerisi hayal gücünüze kalmış...




10 yorum:

  1. Harika birseymis bu buyuklerde birseyler yapabipiyor mubunlarla acaba :)

    YanıtlaSil
  2. ben bunları ilk gördüm aman benim çocuklar görmesin:))))
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bu arlar çok popüler ben çok küçükken vardı buna benzer ama bu daha pratikmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Çocuklarla birlikte eğlenceli aktiviteler gerçekleştirmek ve keyifli vakit geçirmek için çok ideal…
    Rengarenk cıvıl cıvıl benim dahi alıp uğraşasım geldi doğrusu…
    Sevgiler tatlım…

    YanıtlaSil
  5. Ayy bunlar ne kdar güzeller böyle bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  6. Bende hatırladım çıvı gıbı olanlardan ne ler yapıyordum.Hatta cok önceye kadar duruyordu bende sımdı aklıma getırdınız acaba depodamılar deşmek lazım..

    YanıtlaSil
  7. Çok eğlenceli . Hem el becerisi gelişir hem de eğlenir. Optüm badecigimi

    YanıtlaSil
  8. Cocuk olmak istedim biran.. Bizim zamanimizda hic boyle seyler yoktu...

    YanıtlaSil
  9. benimkilerde bayıldı bir başlayınca bırakamıyorlar öğrtemenizmizde çok doğru bir oyuncak aldığımızı söyledi herkese öneririm bende

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..