5 Ocak 2015 Pazartesi

Topicrem ile AC serisi Lansmanı

Topicrem bebekler, çocuklar ve yetişkinler için 1993 yılından bu yana 40 ülkede kullanılan cilt bakım ürünleri dermokozmetik markasının AC serisi tanıtım lansmanına katıldık. Mutlu yıllar konseptli buluşma harika sunumlar, lezzetler ve ürünler ile dolu dolu bir lansmandı. 
Ultra hafif formüllerle üretilen ve aile bireylerinin tamamına hitap eden ürünleri ile çok tercih edilen Topicrem markası eczanelerde satılıyor.
blogger, cilt bakımı, topicrem türkiye
Sırçacı14 Yeniköy'de bir araya geldik. Masa düzeni ve ikramlar muhteşemdi. Dizemce Event ellerine sağlık. Kardan adam görünümlü servis tabaklarına hayran kaldım. Hatta arkadaşlarla biz de evdekilere böyle bir sürpriz hazırlayalım diye konuştuk. Keyifli kahvaltı öncesinde marka yetkilileri ile ürünler hakkında konuşma fırsatımız oldu. Topicrem yüz yıkama jelini geçen ay almış, henüz deneme fırsatı bulamamıştım, marka toplantısından sonra hemen kullanmaya başladım.

Kahvaltı standartlarımızı yükselten lezzetli ikramlar sonrasında marka müdürü Özlem hanım bize cilt bakımı ve Topicrem hakkında bir sunum yaptı. Topicrem Fransız markası ve atopik dermatit rahatsızlığı olan bir çocuğun ailesi tarafından ihtiyaçlar doğrultusunda ortaya çıkmış. 
Öyle akıcı bir anlatımdı ki hepimiz pür dikkat dinliyoruz.
topicrem yağlı ciltler

Topicrem ürünleri paraben içermiyor. Formülü, mümkün olan en az ham madde ile hazırlanırken bir ilaç gibi birçok testten geçiriliyormuş. Topicrem yeni AC serisi ise yağlı ve akneli ciltler için dolayısıyla ergenlik dönemi sorunlarını da kapsayan cilt problemlerine yardımcı çözüm olarak ortaya çıkmış. 

Topicrem AC seri içinde
yağlı ciltler için nemlendirici krem, yüz temizleme jeli, akne kremi (akne oluşumunu önlemek ve akne izleri için geliştirilmiş) bulunuyor.
topicrem türkiye, müzisyen anne
Sunum sonrasında yeni seri hemen denendi elbette. Mini bir bakım ile farkı hissedenlerden bir tanesi de sevgili Müzisyen Annemiz Ahu oldu. Mini cilt bakımı keyfi sırasında paparazzilere yakalandı.
Ürünler ise en kısa zamanda yine burada yayında olacak.









3 yorum:

  1. haha çok güzel anlatmışsın bayıldım..kremleri ve yıkama jelini oğlum deniyor ben hemen farkettim yüzündeki değişikliği o kıpkırmızı sivilceler sönmüş bile çok hoşuma gitti..umarım böyle devam eder..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler iremcim, gerçekten öyle lezzetli ve keyifli olunca :))

      Sil
  2. Çok güzel bir lansmanmış,ürün deneyim yorumlarınızı merakla bekliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..