27 Ocak 2015 Salı

Zigavus Narlı Şampuan kullandım

Yeni bir şampuan deneyimi ile buradayım. Saç bakım ürünleri ve şampuanları benim için çok önemli. Saçların sadece çabuk uzaması değil, sağlıklı görünümü de çok önemli. Saçın sağlıklı ve hızlı uzaması için kırılmasını da önlemek gerekiyor. İşte Zigavus Narlı Şampuan tam da bunu iddia ediyor. 

Neler yapıyor? 
Saçların kırılması ve dökülmesini önlemek için saç derisini besliyor. Narın içeriğinde bulunan Punicic Asid saç derisini güçlendirmeye ve saç diplerinin nefes almasına yardımcı oluyor. 
Narlı olmasının bir diğer etkisi ise nar çekirdeği yağı sayesinde doğal ve parlak görünüme kavuşturması imiş. 
Bütün bunları okuduktan sonra nar yemeye ve bir de Narlı şampuanı denemeye karar verdim.

Nerelerde bulunur? 
Sadece eczanelerde bulunan bu şampuanın kırmızı bir paketi var. En popüler ürünü de sanırım Zigavus Sarımsaklı Şampuan... Sarımsaklı şampuan hakkında da çok olumlu şeyler duyduğumu rahatlıkla söyleyebilirim. Nedense ben sarımsak fikrinden çok hoşlanmadım, bu yüzden narlı olanı tercih ettim. 

Nasıl kullanmalı?
Zigavus Narlı Şampuanın kokusu fena değil. Ne çok fazla ne çok az. Şampuanın etkisini artırmak için yine narlı bir saç kremi geliştirilebilirdi...



Kullanımdaki püf noktası ise neredeyse tüm bakım şampuanlarında olduğu gibi; 
Her yıkamada 2-3 dakika kadar saçta ürünün bekletilmesi
Etkisini görebilmek için aynı sırada başka bir ürünü kullanmamak 

İnceleme isterseniz: Zigavus Şampuan





21 yorum:

  1. Woovv 👍 acaba çocuk için de kullanılabilir mi

    YanıtlaSil
  2. SACLARIMIN DOKULMESINDEN COK SIKAYETCIYIMEN KISA ZAMANDA BULUP BASLIYAYIM BENDE :)

    YanıtlaSil
  3. Etkisini görmeye başladınız mı acaba? Benim de bu aralar saçlarım çok dökülüyor ama bu tarz bitkisel şampuanlar da saçımı çok kurutuyor. Fikirlerinize göre ben de denemek isterim :D www.acemiden.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanında saç kremi kullanılmasını tavsiye ederim. Saçlar kuruyabilir...

      Sil
  4. Bende sarimsak ozlusunu kullandim ve çok memnun kaldim narlisinida denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Benimde saclarim dokuluyor en son careyi atkili sampuaninda buldum.. Ama surekli ayni sampuani kullanmak iyi olmuyor.. Belli araliklarla degistiriyorum.. Bunu denenecekler listeme aliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Nar ile ilgili çok güzel bilgiler duyuyoruz kabuğu yaprağı bile şifa denemek lazım

    YanıtlaSil
  7. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş. Mısır çarşısında vardır sanırım. Denemek isterim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. İddialı şampuanları severim :)
    En kısa sürede deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  9. Bende de bunun sarımsaklı olanı var. Daha denemedim. Şampuanımın bitmesini bekliyorum. Standart şampuanlara göre daha sağlıklı bir ürün gibi görünüyor. Bilgilendirici paylaşım için teşekkürler, selamlar.

    YanıtlaSil
  10. Narın saçlara iyi geldiğini ilk defa duyuyorum. Denemek istediğim ne kadar çok ürün oldu. Bunu da ekleyelim bakalım listeme.

    YanıtlaSil
  11. Ben de doktor önerisiyle sarımsaklı şampuan ve saç kremini kullandım.Aslında sarımsaklının hiç kokusu yok ama gene de aynı işi görüyorsa narlısını kullanmak psikolojik açıdan daha iyi :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Sarımsaklı olanını duymuştum. Narlısı da mı varmış. Saç dökülmelerine iyi gelir o zaman denemek lazım nar şifasını

    YanıtlaSil
  13. saçları uzatma etkisinden memnunmusunuz

    YanıtlaSil
  14. saç uzatma etkisinden memnun musunuz ?

    YanıtlaSil
  15. Şuanda aynı şampuanı mı kullanıyorsunuz. Birde madem kuru saçlara iyi geliyor neden krem desteği gereksinimi olsun ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. krem ile benim saçlarıma daha iyi etki etmişti.

      Sil
  16. saniye celik16 Mart 2017 08:55

    arkadaslar bir arkadasımın tavsiyesi uzerine zigavusun narlı sampuanını kullanıyorum 2,5 aydır.Saclarım fark edilcek sekılde uzadı ve sac tellerim kalınlastı.yani sacı uzamayanlara burdan tavsiyem biran önce denemelisiniz.

    YanıtlaSil
  17. kozmetik ürünler 
    bu ürün gayet güzel bir ürün saçları çok hızlı uzatıyor.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..