2 Ocak 2015 Cuma

2015 hedefleri hazır mı

Yeni yılın gelişi yine bol eğlence ile kutlandı. Peki ya yeni yıl dilekleri? 
Hedefleri ve planları? 
Plan proje yapmayı seviyorsanız böyle yeni başlangıçlar tam da size göredir.
Benim de yeni yıldan beklediğim birçok şey var.
Öncelikle çoğu paylaşımda gördüğüm gibi 
yeni bir şeyleri bir kenara bırak, bendekileri alma yeni yıl demişler. 
Doğru söze ne denir, elimizdekileri korumak da güzel bir şey. Her şeyin başı sağlık. 
Hedefler koymak mutlu olmanın en önemli kriterlerinden bence. Hedefiniz yoksa elde ettikleriniz çoğu zaman mutluluk veremez. 

Öyleyse ne duruyorsunuz, haydi yeni yılın hedeflerini belirleyelim. 
Daha çok kazanmak mı
Mutlu bir beraberlik mi
Daha çok kazanç mı
Verilecek 3-5 kilo mu
Daha çok seyahat mi
Koyalım hedefleri,  gerisi zaten gelir. Tabi gerekeni yapmak da gerek, öyle değil mi? 
Üstünüze düşeni yapacak mısınız? 
Bu arada kendinizi düşünmeyi ve sevmeyi de ihmal etmeyin,  sizi yoran yada üzen insanlara izin vermeyin, bunu kendiniz için yapın. 

Sizin yeni yıl hedefleriniz neler?
Paylaşalım, hep beraber güzel dileklerimize ulaşalım.

Sevgiler

5 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım benim bismillah deyip başlayalım öyleyse opuyorum seni

    YanıtlaSil
  2. Zararlı insanları hayatımızdan çıkarmaya başlayarak kendimize çook büyük birer iyilik yapmış oluruz mesela.

    YanıtlaSil
  3. Bu sene inşallah psikolojimi toparlayabilirim..para ayarlayabilirsem terapi alma hayalim var.. ya da olmadı kitapla mitapla bişeyleri düzeltmek çabasında olacağım... inşallah sağlıkla neşeyle geçer bu yıl hepimzi için..

    YanıtlaSil
  4. Ben de şimdi böyle bir yazı hazırlıyordum.Kendime göre bir liste yaptım ama bakalım ne kadarını gerçekleştirebilecem:))

    YanıtlaSil
  5. Bloga emek vermiş arkadaşlarımı ararken size de rastladım. Bir teşekkür etmeden ayrılmak istemedim. Devamı olan, samimi duygularını katarak birbirimize destek olabileceğimiz paylaşımlarda buluşmak üzere.. Dostlarınız ile birlikte bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..