31 Aralık 2014 Çarşamba

Farmasi'den yeni yıl hediyesi

Hediye almak da vermek de çok güzel. 
Sevdiğiniz ve kullanacağınız bir hediyeyi almak da ayrı keyifli.
Hediyenin sürpriz ve hoş sunumlu olanı da daha makbul.
Hediyelerle ilgili daha çooook şey yazabilirim ama duruyorum. Bu hafta Farmasi'den çok güzel bir paket aldım. Kırmızı tüllerle sarılmış şık bir kutu içinde harika makyaj malzemeleri...
kozmetik

İçeriği kadar sunumu da özel olan bu paketi hemen açıp inceledim.
İçinde neler var neler...  Hep birlikte inceleyelim:

  • Tea Tree Balm ilk defa kullanacağım bir ürün. Önce dudak nemlendirici olduğunu düşünmüştüm ama değilmiş. Dr. Tuna serisinin çay ağacı balmını bu soğuk günlerde test edebilirim. Ürün paraben içermiyormuş. Farmasi katalogunda da yoğun kuruluk hissedilen bölgelere kullanabilirsiniz diyor. Ferahlatıcı bir kokusu da var. Dirseklerde kullanabilirim. Bir de nezle olunca kuruyan cildimde elbette.
  • Farmasi üçlü far paleti her zaman kullanılabilecek renklerde ve gölgelendirme için gayet uygun. Simli farları hiç kullanmadığım için makyaj çantamda yerini aldı.
  • Farmasi allık zaten kullanıyordum. Bir de kullandığım rengin aynısı yine yılbaşı paketi içinden çıkınca çok memnun oldum. Pembe tonlarındaki bu allığı severek kullanıyorum. 
  • Farmasi kırmızı ruj ve dudak kalemi birbiriyle tam uyumlu! Canlı kırmızı dudaklar :)
  • Farmasi Volumizing Maskara daha önce kullandığım bir rimeldi. Sanırım Farmasi'de denedeğim tek maskara da bu olmalı. 
Farmasi facebook sayfasını takip ederek geniş ürün yelpazesini görebilirsiniz.




Detaylar ise 2015 yılında blogda olacak, nice mutlu senelere... 





2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..