25 Aralık 2014 Perşembe

Organik market alışverişim

Market alışverişlerimiz uzun zamandır online olarak yapıyorum. Eğer benim gibi otopark sorunu olan bir yerde yaşıyorsanız, aracınızı her zaman evinizin önüne park edemiyorsanız bu kaçınılmaz oluyor. 3-4 sokak ileriden ağır mı ağır market poşetlerini taşımak çok da keyifli değil... Yada hafta sonu market alışverişi için zaman ayırmak... 
Elbette zincir marketlerden online taze sebze meyve almaktansa organik marketleri tercih ediyorum.
Geçen hafta üniversiteden bir arkadaşıma gitmiştim. O sırada kurye ile market siparişi geldi, orada gördüğüm e-hamal sitesinden ben de alışveriş yaptım. 
Neden mi?
Meyvelerin hepsi mis gibi kokuyordu. Sebzeler çok taze idi. Zeytin ve reçellerini bize de ikram etti. Tek kelimeyle bayıldım. Semtlerindeki organik pazar kapanınca organik meyve sebze alışverişlerini bu siteden yaptıklarını söyledi. Gerçekten etkilendim. Arkadaşım diye demiyorum kendi sağlıklarına da minik oğullarına da çok iyi bakıyorlar. Bize bitki çaylarından ikram ettiler, poşetsiz, ıhlamur dalı! Bu markayı daha önce görmemiştim, fincanımda ıhlamur dalı misss. 
Ben de onlardan feyz alarak internet sitesine girdim; çok beğendiğim ayvalık kırma zeytinlerinden, organik zeytin yağından, organik peynirlerden, organik baharatlardan, ev tarhanasından, erik marmelatından, ıhlamur bitki çayından, Bademin en sevdiği meyvelerden sipariş verdim. Siparişlerim aynı gün kurye ile geldi. Özenle sarılmış hepsi, hiç bir karışıklık yoktu paketimde. 
online alışveriş
Sitede alışveriş yaparken dikkatimi çekti, hani hep sepete at bölümü vardır ya e-hamal da küfeye at bölümüyle küfenizi dolduruyorsunuz.
Organik ayvalık zeytinlerini yediğinde Badem; aynı balkonlu evimizin zeytini gibi diye yorum yaptı. Bu arada Balkonlu evimiz Altınoluk oluyor :)
Bir dahaki sefere Ezine eski kaşarı da deneyeceğim, onu da çok övdü arkadaşlar. Çanakkale, Ayvacık, Ezine Bayramiç yöresine aitmiş. 
Sonradan tesadüfen öğrendim ki organik sebze meyve satışına yeni başlamışlar. Çok da iyi yapmışlar. Tüm Türkiye'ye kargo servisleri de bulunuyor. 
Bizzat ziyaret etmedikleri, gıda kodeksine uygun olmayan, organik derken sertifikasını kontrol eden bir anne baba sitesi imiş meğer e-hamal 
Bu devirde böyle güzel bir imkan sunmuşlar, anne baba olarak çocuklarımıza en doğalı vermek için aracı olmuşlar. 


Dijital çağa, internete her geçen gün daha çok bağlanıyorum sanki; yakında imdat diye bağırır mıyım bilmiyorum ama şimdilik halimden memnunum. 
Siz de market alışverişlerinizi benim gibi online mı yapıyorsunuz? 




3 yorum:

  1. Harika bir paylaşım olmuş,bende market market dolaşıp organik ürünler için araştırma yapardım.Malesef cevremde organik ürünler pazarı yok.Otantik bir alışveris sistemi yapmışlar,küfe ibaresi inanın çok şirin sevimli geldi:)
    Bu güzellikle bizleri tanıştırdığın için çok teşekkürler.
    Takipcinizim benimde bloğuma sizi beklerim.
    Kucak dolusu sevgiler..
    Hobium.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Ben de genelde migros sanal marketten alıyorum..biraz pahalı ama rahat oluyor :( fiyata göre dizip dikkatli seçim yapmaya çalışıyroum malum devir hesap devri ya ..
    buna da bakıcam mutlaka..dilerim fiyatları uygundur..
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. ıhlamura bayıldım ne kadar zarif bir sunum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..