16 Ocak 2015 Cuma

Yüz germe ameliyatı hakkında merak edilenler

Estetik operasyonlardan en çok ilgi çekenlerden biri neymiş biliyor musunuz?


yüz germe


Genç ve bakımlı görünmek hemen herkesin istediği şey, öyle değil mi? Çoğu zaman çeşitli programlar kullanıyoruz fotoğraflarda. Bunu da saklamıyoruz zaten. Pürüzsüz ve diri bir cilt hedef.
Bu programlar çok işe yarasa da canlı görüntü ve yüz yüze görüşmelerde ufak bir şok yaşayabiliyorsunuz :)
Yüz germe ameliyatlarına olan talep son yıllarda epey artmış. Siz böyle bir operasyon düşünür müsünüz? Öğrenmekten zarar gelmez diyerek yüz germe ameliyatı hakkında merak edilenleri araştırdım.
yüz germe ameliyatı
Yüz germe ameliyatı hakkında merak ettikleriniz
Yaş ilerledikçe cilde genç görünümünü veren kolajen ve esneklik sağlayan elastin miktarı azalmaya başlar. Ciltte bulunan yağ dokuları da yıllar geçtikçe azalır. Hatta bazen belli bölgelerde daha yoğun azalma olabilir. Kolajen ve elasten miktarının azalmasıyla cilt esnekliğini kaybeder ve gevşemeye başlar. Dolayısıyla yüz hatları da değişir. Yaşlı görünüm ortaya çıkar hem de yavaş yavaş...
Çene kemiği yaşlanma ile bağlantılı olarak hacim kaybedebiliyor, bu da ifadenizin epey değişmesine sebep olabilir. 

İyi planlanmış bir yüz germe operasyonu ve uzman bir doktor ile yaşlanma etkisiyle oluşan bu durumlar minimum seviyeye indirilerek sağlıklı ve genç yüz ve boyun bölgesine kavuşabilirsiniz. 

Size Doktor Salih Emre Üregen'de okuduğum iki örneği vereyim:
Yanaklarda yaşlanma nedeniyle çökme ve doku kaybı sonucu; göz kapağı ve yanak arasındaki bölüm çökebilir. 
Gıdık oluşmasının sebebi yüzdeki derinin gevşemesi imiş, biliyor muydunuz?

Siz yüz germe operasyonu hakkında ne düşünüyorsunuz?








28 yorum:

  1. bilmiyordum güzel bir yazı olmuş. estetiğe karşı değilim tabi ki kararında olmalı.

    YanıtlaSil
  2. evt zaman geçtikçe yaş ilerledikçe yerçekimine engel olamıyoruz ve aşağıya doğru iniyoruz :)) estetiğe karşı değilim ben de ve yaptırabilirim de :) biraz korkum olmasa :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu konuyu araştırmıştım, gece yan yatmamız bile yanak arasındaki çizgileri maalesef arttıran sebeplerden, altı boş çünkü çökme daha çabuk oluyormuş, ah ah yapacak bişey yok, engellemek için bakım şart :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de araştırmıştım 5 sene önce bazı tedbirler almıştım bile ama şimdi nerdeeeeeee :)))

      Sil
  4. ay ben isterim şöyle yanaklardan hafif toplama :) gıdı hele ahh ahhhhh

    YanıtlaSil
  5. Etkınlıgıme katıldıgın için cok teşekkürler sevgiler www.filizza.blogspot.com ve cok yakında www.filizza.com

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. bazılarına hiç lazım değilmiş gibi duruyor sankii

      Sil
  7. Ay umarım uzun yıllar ihtiyaç duymayız :) İzlemeye aldım...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Simdilik ihtiyaç olmasa da ilerleyen yillarda arastiracagimiz kesin (inş gerek olmaz tabi )

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir yazı ellerinize sağlık.
    İleriki yaşlarda göz kapımda oluşmaya başlayan düşüklük artarsa düşünebilirim ama korkutmuyorda değil yani:))
    Bloğunuzu uzun zamandır izlemedeyim.
    Banada beklerim.
    Sevgiler
    begendimpaylastim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bilmiyorum ben düşünemiyorum aslında...

      Sil
  10. Çok güzel bir yazı, yüreğine sağlık arkadaşım, umarım ihtiyaç duymayıp, durumu kabullenebilirim..:) sevgilerimi bırakıp takibe aldım...

    YanıtlaSil
  11. Az kaldı ihtiyacım olacak. Eskiden hiç sıcak bakmazdım ama şu sıralar pek bir ilgilenir oldum nedense:)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ... ben de öyle düşünüyor olabilirim...

      Sil
  12. Çok güzel bir yazı olmuş...Estetğin fazla abartıya kaçılmadan yapılması taraftarıyım :)

    YanıtlaSil
  13. Yaş ilerledikçe ve yerçekimi de olunca bazı yerlerde sarkmalar oluyor maalesef...
    Küçük dokunuşlar hiç fena olmazdı herhalde...:)))
    sevgilerimi bıraktım:)

    YanıtlaSil
  14. Her yaşın ayrı bir güzelliği olduğuna inananlardanım,ilerde nasıl düşünürüm bilmiyorum karşıda değilim..Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..