1 Nisan 2015 Çarşamba

Freshn Soft kişisel bakım ürünleri

Fresh'n Soft değerlendirmem ve yorumlamam için kişisel bakım ürünlerinden bir paket iletti. Fresh'n Soft paketi daha önce kullanmadığım ürünler ile evde daima yedekleri bulunan makyaj temizleme mendillerini de içeriyor.

Bu paketi hep birlikte inceleyelim: 
makyaj temizleme mendilleri - freshn soft - makyaj pedi


Fresh'n Soft makyaj temizleme mendilleri -Premium-

Makyaj temizleme mendilleri iki çeşit. Pembe olan kuru ve hassas ciltler için, mavi olan normal ve karma cilt tipleri için. Eğer bir temizleme mendilinde böyle bir ayrım bulunuyorsa benim tercihim hassas ciltler için olan olur genelde.  
Hassas ciltler için olan temizleme mendilinde aloe vera bulunurken diğer ürün de papatya özleri ile desteklenmiş. 
Makyaj temizleme mendilinin kalın, petek dokulu ve yeterince ıslak olmasını tercih ederim. Ki bunlar da öyle. Sadece mendil ile makyaj temizlemek mümkün olmasa da ön temizlik için gerekli buluyor ve kullanıyorum. Sonrasında mutlaka profesyonel ürünlerden destek alarak makyajımı temizliyorum.
Fresh'n Soft makyaj temizleme mendillerinin fiyatı da oldukça uygun 5 TL kadar... 


Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Pedi -Premium-

Makyaj temizleme pedleri sanırım en çok kullandığım kişisel bakım ürünlerinden biri. Makyaj pamuklarının dağılmaması benim için önemlidir. Bu pedler dikişli olduğundan dağılmıyor ve oldukça kalınlar. 

Fresh'n Soft ter emici yaprakları ise hiç kullanmadım. Rahat edebilir miyim bilmiyorum?
Siz kullandınız mı deneyimlerinizi bizimle paylaşır mısınız?




25 yorum:

  1. Makyaj temizleme mendili almak istiyordum bu urunu deneyecegim o zaman :-) bende ter emici yapraklari ilk defa duydum bende merak ettim

    YanıtlaSil
  2. ter emici yaprakları duymuştum ama denemedim...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ter emici yapraklar ilginç :)

    YanıtlaSil
  4. Denemek lazım..Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Ter emici yapraklar ilginçmiş...

    YanıtlaSil
  6. Bu markanın ürünlerini çok beğeniyorum. Denemediklerim var onları da deneyeceğim...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Kuru ve hassas ciltliler için olan mendili denedim ben de. Performansını beğendim.

    YanıtlaSil
  8. Ter emici yapraklar yazın saten ve ipekli kumaşlardaki ter lekelerine çözüm oluyor.Ben çok severek kullanmıştım.Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. Ter emici yapraklar ilginç özellikle yaz günlerinde kullanışlı olabilir ama deneyen arkadaşlar varsa yorumlarını okuyup almakta da fayda var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açık renk bluzlerle evet kullanışlı olabilir, denemek lazım

      Sil
  10. Benim de ilk tercihim hassas ciltler için olan olurdu. Güle güle kullan, eve geç gelinen, yorgun olunan günlerin bir de tatillerin kurtarıcısı makyaj temizleme mendilleri :)

    YanıtlaSil
  11. Ter emici yaprakları ben aldım.. çok hevesle almıştım. ama ürün çok sert kiyafetin şeklini almıyor. ve kol altında rahatsızlık oluşturuyor. kısa kollularla kullanmak imkansız gibi zaten. çok büyük oldukları için .. daha esnek yapıda olmalı. Ama fresh in softun diğer ürünleri güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esnek olması konusuna katılıyorum ama bu ürünü henüz denemedim, bunlar da esnek olabilir.

      Sil
  12. makyaj temizleme pamuğu çok güzel ama ter emici yaprakları ben sevemedim çok kalın geldi rahatsız ediyor kıyafet içinde

    YanıtlaSil
  13. Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili hakkında ben de bloğumda yazı yazmıştım birkaç gün önce :) Çok üşendiğim günlerde kullanıyorum sonra yüzümü yıkıyorum. Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  14. ter emici pedleri almanın zamanı geldi :/

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..