7 Nisan 2015 Salı

Bahar sezonunda Bademstyle #1

Bahar gelmiyor gelemiyor bir türlü! Bu hafta da hava yağmurlu... Biz kışlıkları yavaş yavaş kaldırıp, baharlık kıyafetleri ortaya çıkarmaya başladık bile.


Kışlık montunu kuru temizlemeye gönderirken Bademe güzel de bir hedef verdim :) 
Eğer yemeklerini güzel yer, faydalı şeylerle beslenirsen hızlıca büyürsün, montun seneye sana küçük gelirse yeni bir kışlık mont alabiliriz dedim.
Tabi hemen hayaller kurulmaya başlandı...
Bademin kışlık mont hayali şöyle:
Gökkuşağının renklerinde, ön tarafında Pamuk Prenses resmi, arka tarafında da Winx kızları ve tek başına Bloom olacak :))
Böyle bir mont görürseniz bize mutlaka haber verin! 
markabebe, çocuklar için,  state of kids, bahar sezonu

Stil sahibi kızlar bahar aylarının gelmesi ile dolabını bahara uygun şekillendirir dedik ve Badem'in ilk baharlık alışverişini yaptık.
Uçuşan kuşlarla pastel tonlarında dar paça pantolonu çok sevdim. Kuşlar kelebekler Badem'in Pamuk Prenses resminden sonra en sevdiği giysiler. Ben de bu çalı bacaklara bu pantolonları çok yakıştırıyorum. 
Kenarları kuyruklu bluzler de bu senenin modası imiş, hemen kelebek desenli edindik bir tane. Mankenimize maşallah diyelim :)

Alışverişimizi daha önce de farklı markalar için kullandığım markabebe.com dan yaptım. 
State of kids markabebe'de yeni bir marka. Kumaşları ve kesimleri çok güzel. Bahar sezonu için tasarımlarını da çok beğendik. Bu pantolonların ceketleri de bulunuyor!
%100 iade ve değişim garantisi de var sitenin. Rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz. Ben siparişimi tam yaşımıza uygun olarak verdim. 5 yaş kıyafetleri bize tam oldu. Bazı markalarda 4 yaş olurken bazılarında 8 yaş bile olabiliyor... Markanın kalıpları ile ilgili müşteri hizmetlerinden bilgi aldım ve doğru seçimi yaptım.  
Siz de bu beden sorununu yaşıyor musunuz? 




15 yorum:

  1. Mankene 41 kere masallah :) Allah nazardan korusun gule gule giysin cok yakismis ;)

    YanıtlaSil
  2. Ay pantalonu çok güzelmiş. Kendime göre bulsam hemen alırım.

    YanıtlaSil
  3. Pembiş pembiş :) Süpermiş ♥

    YanıtlaSil
  4. Çok şık olmuş. Iyi günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  5. sağlıkla giysin. çok tatlı olmuş maşallah

    YanıtlaSil
  6. Maşallah ..Renkler şahane çocuklar çok şanslı..

    YanıtlaSil
  7. maşallah, güle güle giysin

    YanıtlaSil
  8. Maşallah çok yakışmış mankenimize kıyafetleri.. Güle güle giysin..::))))

    YanıtlaSil
  9. süper ya.
    çocuklara bırakılsa harika moda tasarımlarına imza atarlar bence ;)

    YanıtlaSil
  10. Maşallah iyi günlerde giyinsin...kuzucuk..

    YanıtlaSil
  11. Havalar gerçekten düzelmiyor bir türlü.Şöyle bol güneşli olsun da rahat rahat giyinip gezsin kuzucuk :)

    YanıtlaSil
  12. Baharlık takımlarda çok şıkmış. Şirinlikler güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  13. Çok şık. Güzel günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  14. bütün güzel kıyafetler çocuklara göre tasarlanıyor zaten :)))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..