30 Nisan 2015 Perşembe

romwe wishlist #2

Romwe sitesinden beğendiğim ürünleri daha önce burada yayınlamıştım. Hatta sarı hırkam ile ilgili yazıyı okumadıysanız buradan alayım sizi :)

Yeni bir wishlist için yeni seçimler ile karşınızdayım. Bu kez bahar sezonuna uygun parçaları seçiyorum. Siz de değerli görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Kuşların şirin görüntüsü benim çok hoşuma gitti. Bu tatlı gömlek indirimde 


Kombin seçimim de sıcakların başlaması ile beraber ince hırkalı yada kimonolu sportif ürünler. 
Yazlık hırka uzun ve ince dokulu:

Yırtık bir jean ile kombin yaz akşamları uygun bence, siz ne dersiniz?

Yaz akşamlarının kot şortlar ile birlikte en sevdiğim ise beyaz bluzlar, bir de asitmetrik bluz olursa tamamdır.




yaşasın yaz geliyor :)
inanılmaz uygun fiyatlar ve ücretsiz kargo için 
alışveriş devam ediyor :)





4 yorum:

  1. Kotun fiyatına inanamadım. Daha yeni yırtık kot aldım Türk parasıyla bunun 4 katı fiyatı nerdeyse...

    YanıtlaSil
  2. ay o uzun hırkaya bayıldım tam istediğim gibi alsam mı acaba :-)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..