30 Nisan 2015 Perşembe

çocukların en çok sorduğu sorular ve bizimkiler

6 kadından oluşan yepyeni bir yayın evi olan Tara Kitap, köşe yazarı ve blogger anneler için Happily Ever After’da özel bir davet düzenledi. Ben de bu davete katıldım. 

Psikolog Jülide Sevim çocukların en çok sorduğu sorular hakkında bilgiler verdi, sorularımızı yanıtladı. 
çocuklar

Çocukların en çok sorduğu 50 Soru kitabının 3-8 yaş arası çocukları kapsayan ilk cildinde yer alan ‘Sizin yatağınızda uyuyabilir miyim?’, ‘Beş dakika daha playstation oynayabilir miyim?’, ‘Büyüyünce seninle evlenebilir miyim?’ soruları genç annelerin en çok ilgisini çeken sorulardı.

Çocukların En Çok Sorduğu 50 soru  kitabının 8-12 yaş çocuklarıyla ilgili olan kitabın en çok üzerinde durulan soruları ise ‘Bana cep telefonu alır mısınız?’, ‘Eve bir köpek alabilir miyiz?’ ve ‘Neden kardeşimle daha çok vakit geçiriyorsun?’ oldu.

3-8 yaş arası

Tara Kitap’ın piyasaya henüz bu hafta çıkan üçüncü kitabı ''Çocuğum Neler Yaşıyor? Bebeklikten Ergenliğe Cinsel Gelişim'' kitabı ise annelerin en fazla hassasiyet gösterdiği  ‘Çocuğumu cinsel tacizden nasıl korurum?’ sorusunu gündeme getirdi.
blogger event, blogger anneler

''Çocuğum Neler Yaşıyor? Bebeklikten Ergenliğe Cinsel Gelişim'' kitabında yer alan diğer konular ise ‘Çocuğumla birlikte banyo yapmayı ne zaman bırakmalıyım?’, ‘Çocuk mastürbasyon yaptığında nasıl tepki verilmelidir?’ ve  ‘Çocuğa cinsellikten ne zaman ve nasıl bahsedilmelidir?’  çerçevesinde tartışıldı.


Benim Badem'den en çok duyduğum sorulardan örnekler ise şöyle :)

* neden hep uyuyoruz anne?
* ne zaman uyanacağız anne?
* neden evimize bir koyun yada kedi alamıyoruz anne?
* hep yemek yemek zorunda mıyım anne?
* büyüyünce bunları bana verir misin anne? 
(Genelde kıyafetler, aksesuar ve makyaj malzemeleri için)


sizin en çok karşılaştığınız sorular neler?Haydi yazalım :)















6 yorum:

  1. Niye sürekli yemek yiyoruz. Ben daha dün yedim gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Biz daha ama neden aşamasındayız:)

    YanıtlaSil
  3. bu yaşlarda inanılmaz çok soru sorarlar ve merakları asla geçmez miniklerin...

    YanıtlaSil
  4. ya ama bademin sorularına bayıldım :} yalnız tebrik ediyorum yayınevini harika olmuş bu yararlı kitaplar

    YanıtlaSil
  5. 4 yaşındaki oğlum her akşam yatağa yatınca ne zaman sabah olacak anne diye sorar :)

    YanıtlaSil
  6. 3,5 olmadı daha oğlum.. bugün günlerden ne... bugün okula oyuncak götürebilir miyim? ..babamla neden dudaktan öpüşüyorsunuz?... ...ve daha bir sürüsü :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..