20 Nisan 2015 Pazartesi

Olimpik Anneler Projesi

P&G çocukların sporla büyümesi amacıyla Olimpik Anneler projesini yürütüyor. Bu projenin hedefi spor bilincini yaygınlaştırmak, spora yönlendirmek böylelikle sağlıklı nesiller ve spor kültürünün oluşumuna destek olmak...

P&G ve Olimpik Anneler ile gerçekleşen buluşmada milli sporcu anneleri de bu buluşmada bize sporla ilgili deneyimlerini aktardılar. P&G ve Olimpik Anneler Türkiye'nin çeşitli bölgelerinde de sporla ilgili bilinçlendirmeyi artırmak için çalışmalarına devam edecek. 
olimpik anneler lansman
Bu heyecan verici projeyi dinleyip de Badem için spor aktiviteleri düşünmemem sanırım imkansız. Hemen araştırmalara başladım. 5 yaşında olduğu için onun için uygun olan spor dalını deneme yanılma yoluyla öğrenmeyi tercih edeceğiz.
Çevremizde pek çok ücretsiz yada düşük ücretli spor tesisi olmasına rağmen çalışan bir anne için zaman sorunu benim de karşıma çıkıyor. Sporun avantajları çok daha fazla olduğundan ben de kızımla ve eşimle birlikte düzenli spor yapmayı istiyorum. 

Spor yapan çocuklar kötü alışkanlıklardan da uzak kalıyor. Disiplinli bir hayat, sağlıklı bir beden ve güçlü bir karakter beraberinde geliyor. 



P&G tarafından yapılan Türkiye'nin Spor Kültürü araştırması ise şaşırtıcı sonuçlar ortaya koyuyor:

  • Türkiye'de 10 çocuktan 2'si düzenli spor yaparken, metropollere gittikçe oran iyice düşüyor. 
  • Türkiye'de spor tesisi artmasına rağmen düzenli spor yapma oranları düşüyor. 

Olimpik annelerin çeşitli illerde valiliklerle yaptığı görüşmeler sonucu ortaya çıkan ihtiyaçlara göre envanter listesi çıkarılacak olup bu liste ışığında spor salonlarına malzeme bağışı, iyileştirme çalışmaları, tesis desteği gibi katkılarda bulunulacakmış. 

Özetle P&G bu proje ile çocuğuna spor yaptıran her anne Olimpik Anne dir diyor. ''Ben de Olimpik Anne olabilirim'' diyorsanız henüz hiç bir şey için geç değil!










7 yorum:

  1. Ben de olimpik anneydim,anneyim..Sporun cocuklar üzerindeki fiziksel ve ruhsal faydlarini bildigim icin onunla cok erken etkinliklere katildik,anne-bebek yüzme kursuyla basladik, sonra yüzme, cocuk jimlastigi, el topu, Judo, futbol...
    Yüzme haric digerlerine bayiliyordu.Yakin zamana kadâr Judo ve futbol devam etti.Simdi sadece futbol ...

    Bütün bunlar ben tam gün calismadigim icin gerceklesebildi tabii...Atletik,disiplinli ve saglikli bir cocukluk gecirdi...Simdi 14 yasinda..

    Cocuklarin saglikli ve sosyal büyümesi icin spor sârt...Ayrica ben yurt disinda yasiyorum,Türkiye'de de buna önem verilmeye baslanmasi cok güzel.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  2. Sporun cocuklar uzerindeki etkisi tartisilmaz tebrikler olimpik anne ;-)

    YanıtlaSil
  3. evet cnm o zaman ben olimpik anne adayıyım :) oleybola vermeyi düşünüyorum bu sene yaşı bekliyordum bu sene bakalım kısmet :)

    YanıtlaSil
  4. Spor hepimiz için çok öenmli. tebrikler.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir proje emeği geçen herkese teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. güzel proje :) bnim kızımda yüzüyor

    YanıtlaSil
  7. benim oğlum geçen seneye kadar düzenli spor yapıyordu ama bu lanet sınav stresi ve yoğunluğu yüzünden bu sene ve önümüzdeki sene yapamayacak maalesef :-((

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..