3 Nisan 2015 Cuma

İnatçı sivilcelere 7 gün süre!

Severek kullandığım markaları da içinde barındıran Pierre Fabre'nin yepyeni ürünüyle tanışmak için CVK Bosphorus Otel'deydik. 

Pierre Fabre'nin en sevdiğim ürünlerinden Ducray şampuan yorumlarımı okuyabilirsiniz. Ayrıca Avene, Klorane, Elancyl marka ürünleri ile de tanıyoruz Pierre Fabre'yi... 
lansman - davet - etkinlik - basın bülteni - sivilcelere karşı -
Yenilenen Ducray Keracnyl PP Krem için Pierre Fabre Genel Müdürü Orhan bey, ''Çoğunlukla yağlı ciltlerde olmakla beraber her cilt tipinde akne görülebilir. Özellikle hormonal değişimler, stres, yanlış ürün kullanımları gibi faktörlerden dolayı kuru ciltte bile zaman zaman akne çıkabilir'' dedi. Kendisine katılıyorum. Ergenlik döneminde sivilce ile tanışmamış insanlar ilerleyen yaşlarda sivilce problemi yaşayabiliyor. 
Ducray Stratejik Pazarlama Direktörü Biyolog Sébastien Polycarpe ürünün tanıtım filmini paylaştı. ''Ducray Keracnyl PP Krem, Myrtacine® sayesinde akneye neden olan P.Acnes bakterilerinin oluşturduğu biyofilmi ortadan kaldıran tek ürün olma özelliğine sahip. Kısa sürede, istenilen, sağlıklı cilt yapısına kavuşmayı sağlıyor. Topikal tedaviler nedeniyle tahriş olmuş cildi anında yatıştıran Ducray Keracnyl PP Krem, aknelenme sonucunda oluşan izlerle de savaşıyor.'' açıklamasını yaptı. 

İnatçı sivilcelere bile 7 gün şans tanıyan bu ürün çok iddialı!
Tanıtım sonrası kısa bir workshop ile ürünleri deneyimledik. 
Sevgili İrem ile keyifli bir fotoğraf. 


Sabah ve akşam düzenli olarak kullanılması gereken ürünün iyi bir makyaj bazı olduğunu da öğrendiğim Kreacnyl PP Kremi ilk sivilce probleminde deneyeceğim. Ama daha öncesinde makyaj bazı olarak deneyeceğim. 










8 yorum:

  1. Sivilceli ciltlerin çektiği zorluklar inanın çok fazla. Bu konuda kaliteli, sonuç veren ürünlerin çıkması çok önemli.Bilgilendirme için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Ben de bakacağım hemen :)

    YanıtlaSil
  3. Çene bölgem epey sivilceye meyilli iyi gelir mi acaba

    YanıtlaSil
  4. Ergenlik doneminde yasamadigim sifilce problemini bu yastan sonra donem donem yasiyorum alin ve cene bolgemde olusuyor genel de iyi gel8r miacaba denemek lazim

    YanıtlaSil
  5. Kızıma almalıyım diye düşündüm. Bu tarz tanıtımlar çok yararlı. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir tanıtım olmuş.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Maşallah lansmandan lansmana koşuyorsun ne güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir tanıtım....

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..