17 Nisan 2015 Cuma

Şirince Köyü gezimiz

Şirince Köyü İzmir Selçuk'ta. Uzun zamandır görmek istediğim yerlerden biriydi. 

Maya takvimine göre kıyametin kopacağı 21.12.2012 tarihi döneminde epey gündemde olan Şirince Köyü evleri ve mimarisi ile de ünlü.

Bade ile köyün girişinde karadut suyu ve dondurma molası verdik. Uzun süren kış sonrası güneşi Ege'de bulduğumuz için çok mutlu olduk. Papatyalardan yapılmış taçlardan aldık yolun başında. 

Şirince çarşısı turistler ve turistik hediyelik eşya mağazaları ile dolu. Bade Richard in mağazasından pembe pullu bir elbise seçti. Hemen giymekten de çekinmedi. Richard amca özellikle turistik mağazaların fiyatlarına dikkat etmesi konusuna değinmemi rica etti. Fiyat yazılı olmayan mağazalarda alışveriş yaparken tek tek bilgi almalısınız. 

Çok güzel dekorasyonları görebileceğiniz küçük çay bahçelerinde gözleme yiyebilirsiniz. Hem de el yapımı. Biz de bu tüllü ağacın olduğu mekanı çok beğendik. Öğlen saati olmasına rağmen kahvaltı yapanlar çoğunlukta idi. Badem hanımdan bir poz yakalayan annesi fırsatı kaçırmadı. Maşallah :)

Çıkışta ise Artemis Restaurant ve müzesine uğradık. Artemis kafeterya olarak güzel ancak müze kısmı ilginç,  böyle bir müze görmemiştim. Açıkçası pek bir şey bulunmuyor. Sadece müze gezisi için girilecek bir mekan değil, çayınızı içtikten sonra kısa bir tur yeterli olur bile.

Şirince Köyü gezimiz kısa ama bol hatıralı oldu. Şirince Köyüne gittiğinizde kumda Türk kahvesi içmeyi de ihmal etmeyin. 

8 yorum:

  1. Seneler önce gitmiştim ama tekrar gidip detaylı gezmeyi istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel .Kısa da olsa değişiklik insana iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Yazın gitmiştim ben de, çokkk sevmiştim, doğal sabunlardan almıştım bir sürü :) harika bir yer , çok naif bir havası vardı... sevgiler tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. Bade de çok şık olmuş annesi:) İyi gezmeler...

    YanıtlaSil
  5. Gençken gitmiştim inşallah oğlum ve eşimle de gitmek nasip olur

    YanıtlaSil
  6. şirinceyi bir ara epey meşhurdu. arada kısa süreli tatiller iyi gelir

    YanıtlaSil
  7. Şirince çok gitmek istediğim bir yer.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Okudum sonunda, kalemine sağlık canım. Gidersem dikkate alacağım öpüyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..