28 Nisan 2015 Salı

LEGOLAND Discovery Center İstanbul bu yaz açılıyor

LEGOLAND Discovery Center bu yaz Forum İstanbul'da açılıyor. Her yaştan hayranı olan LEGO ile biz bu aralar tanışmaya başladık.

Biz de diğer blogger anneler ile Forum İstanbul'da buluştuk. İkinci katta açılacak olan LEGOLAND önünde oluşturulan etkinlik alanında bol bol lego parçası bulunuyordu. 

Badem kızım için Lego Friends serisinden sipariş verdim bile, umarım çok beğenir. Legoland etkinliğinde Lego fanatiği çocukları görünce bunun harika bir şey olduğunu düşündüm.

LEGOLAND Discovery Center İstanbul açıldığında

2 LEGO gezisi
15 sürükleyici LEGO oyunu
4D LEGO sinema keyfini yaşayabilecek LEGO hayranları.

LEGOLAND Discovery Center İstanbul içinde hazırlanan MiniLand'de İstanbul ve Avrupa'nın simgesi haline gelmiş binaların ve diğer önemli noktaların LEGO parçaları ile inşa edilmiş modelleri de görülebilecek. 

LEGO arkadaşları Olivia'nın Evi ise benim en çok merak ettiğim alanlardan biri...
Heyecanla açılışı bekliyoruz :)





5 yorum:

  1. Allahım inşallah benim de hayırlı bir evladım olur :) bu arada bloğuma izleyici olarak gelirseniz çok sevinirim http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Ya simdiki cocuklar cok mu sansli ne ;-) bade kuzuda cok begenir eminim

    YanıtlaSil
  3. ah oğlum minicikken legoları severken olaydı ya bunlar ...:-((

    YanıtlaSil
  4. Benim oğlum sevemese de ben seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. güzel hanımlar, şanslı çocuklar.. :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..