8 Nisan 2015 Çarşamba

Türk usulü hamburger

İstanbul'da güneşli bir nisan günü yapılacak en güzel şeylerden biri de sevdiklerinizle sahil taraflarına doğru gitmektir. Siz siz olun öğlen saatlerinde sahile gitmeye kalkmayın, günün yarısı trafikte geçebilir.

Biz de erkenden çıktık yollara, hafif bir kahvaltı ardından, Şef Ahmet Sarıkol ile Burger @ lezzetlerini Çengelköy Sahil şubesinde tattık. Burger@ Çengelköy Sahil şubesi manzarası enfes. Teras katı da olduğu için güneşin tadını çıkarabiliyorsunuz. 
burger@, çengelköy sahili

İlk defa iki hafta kadar önce benim evde yaptığım hamburgeri yemişti Badem. Tabi et-ekmek olarak. Karışık kuruşuk yiyecekleri pek sevmiyor küçük hanım. Zincir fast food restaurantlarda hiç hamburger yemedi. 
Burger@ mini hamburgerleri de çok sevdi. Günlük hazırlanan hamburger köfteleri gerçekten lezzetliydi. Bir de taptaze yumuşacık ekmekleri...
burger et hamburger

Benim tercihim Garlic Mushroom ve cheese Burger oldukça karışık ve zengin içeriği ile hiç de Bademin tarzı değil... Karamelize soğan, mantar ve bol sosu ile tam da bana göre :) Ben her pazartesi diyete başlamayanlardanım!!! Diyet olayı bana ters :))
Hamburgerinizde etinizi 140 ve 180 gram olarak seçebiliyorsunuz. Küçük olan benim için çok çok yeterli oldu bile. 
Ev yapımı sosislerin lezzetinden de bahsetmeden geçemeyeceğim. Bizim evde sosis yenmez, Burger@ atıştırmalık sosisler hakkında duyduğum övgüler beni şaşırtmadı. Kesinlikle denemenizi öneririm. 
hamburger çeşitleri, ev yapımı hamburger

Lezzet, konum, temizlik bizim için en önemli kriterlerden. Burger@ hepsini karşıladı. Dolayısıyla tekrar ziyaret edeceğiz. 
Şimdilik sadece İstanbul'da ama yakın zamanda şubeleri artacak bence. Burger@ sitesinden şubeleri ve menüleri inceleyebilirsiniz.






4 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..