29 Nisan 2015 Çarşamba

Tarihi At Pazarı'nda bir sabah / Historical place in İstanbul

Yaşasın bahar geldi. Bu yıl ne çok soğuk, ne çok yağmur gördük değil mi? Kendini epeydir özleten güneşin ortaya çıkması ile biz de attık kendimizi dışarıya. 
Spring has arrived! This year we have seen lot of cold and rain, didn’t we? We threw ourselves outside with the appearance of the sun which made us miss her very much!



Geçtiğimiz hafta cumartesi günü Fatih At Pazarı'nda tarih ve bol güneş ile birlikte kahvaltı yaptık. Montları da üstümüzden attığımıza göre hafif hırkalar artık tercih sebebi...
Benim tatlı sarı hırka seçimim romwe'den
Sarı hırkamın detaylarını buradan inceleyebilirsiniz. For details my lovely cardigan 



Beyaz gömlek ve siyah bol paça pantolonum ile kombinlediğim sarı hırkam limon yeşiline de benziyor. Bu tatlı sarı bence bahar mevsimine uygun. 
İt is suitable for the season, yes Spring...  Love Spring...
Ne ile kombinlediğinize bağlı olarak günlük yada iş kıyafeti olarak kullanabilirsiniz. Ben hırkalarım ile bol paça pantolonlarımı birlikte kullanmayı çok seviyorum. 
You can be simple, formal, sportive or casual with that cardigan. It depends on you.



At Pazarı Meydanı Fatih İstanbul'da araç trafiğine kapalı, çeşitli mekanların bulunduğu, sokakta masaların yer aldığı tarihi bir meydan. At Pazarı'nın orta yerinde bronz bir at heykeli bulunuyor. Vakti zamanında burada at alınıp satılırmış. Meydanın bir tarafında ahırlar bir tarafında da satıcılar dururmuş. Şimdi ise sıra sıra kafelerin yer aldığı bu mekanda akşamlar da çok hareketli. 
At the middle of the At Pazarı bronze statue of a horse's stands. Many years ago that was the place for horse trading. Historic buildings and structures in the historical peninsula İstanbul. 


Bizim At Pazarı'nda tercihimiz taş masaları ve tarihi çay ocağı ile Eski Kafa
Our favourite cafe: Eski Kafa 
with its stone tables and traditional tea pot.. 

İstanbul'dan sevgiler...
with love from İstanbul... 



8 yorum:

  1. woow . very beautifull

    I love the cardigan

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım banada bekliyorum. Sevgilerle...

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. You look amazing. I must visit Romwe :)

    YanıtlaSil
  4. You look amazing. I must visit Romwe :)

    YanıtlaSil
  5. You look amazing. I must visit Romwe :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzzel görünüyorsun :} ve ben İstanbul da doğup büyümeme rağmen ilk def duydum burayı :[

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel yerler. Bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..