9 Nisan 2015 Perşembe

Narkutu çok dolu

Çeşitli sürprizli kutular birkaç yıldır hayatımızda. kozmetik kutuları, çocuklar için oyun kutuları derken yeni keşfim anneler ve anne adayları için NarKutu

narkutu içerik - narkutu hediye

Narkutu'dan aldığım mail ile hemen siteye ışınlandım. Her ay farklı bir içerik ile gelen narkutunun içeriğini narkutu gebe seçerseniz anne adayının ihtiyaçları yada narkutu bebe seçeneği ile yeni anne ve bir yaşa kadar bebeğiniz için hediyeler yer alıyor. 


Benim narkutu paketimden çıkanlar neler?


Bio Oil cilt bakım yağı. Özellikle çatlaklar için tavsiye ediliyor, pek çok hamile arkadaşımdan ismini duydum.
English Home şık mum seti. Kalpler ve pastel tonlar...
English Home kolonya. Mediterrean kokusuna bayıldım.
Sebamed bebek şampuanı. 150 ml
Ajanda. Doğa dostu ajandaya notlarımı yazmak çok keyifli olacak.
Sevimli bir takvim.
Atıştırmalık organik kuru incir.
narkutu gebe, narkutu bebe, hediye narkutu

Bu paket içindeki ürünlerin fiyatlarını topladığımızda kutu fiyatından daha yüksek bir rakam çıkıyor. Dolayısıyla narkutu içeriğiyle de avantajlı görünüyor. 

Narkutu Gebe kutusunda cilt bakımı, makyaj, organik, sağlıklı atıştırmalıklar ve şık dekoratif ürünlerden oluşuyor.
Narkutu Bebe kutusunda 12 aya kadar ihtiyaç duyabileceğiniz bebek bakım ürünleri ile bebeğiniz için sürprizler bulunuyor. 


Narkutu tek seferlik fiyatı 49,00 TL
3 aylık ve 6 aylık üyelikler tabi ki daha uygun.
Her seçenekte de kargo ücretsiz!

Hamile iseniz yada arkadaşınız hamile ise hoş bir hediye olabilir. 
Biz kadınlar sürprizleri severiz.





11 yorum:

  1. Cok guzel gorunuyor paket ve hamile yada yeni dogum yapmis arkadaslar icin hediye olarakda super bir secenek olabilir ;-)

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş..Evet güzel bir hediye seçeneği olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar cici ve zevkliler. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. ay ne kadar cici şeyle bunlar böyle...Kutusu da güzel.. İçi de..:)))

    YanıtlaSil
  5. Hadiye olarak çok şık ve güzel bir seçenek.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ürünler güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. Hiç duymamıştım nar kutuyu.

    YanıtlaSil
  8. hediye alternatifi için aklımda bulunsun güzelmiş sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Gule gule kullanın.. Hedıye için çok anlamlı bir secim olur..

    YanıtlaSil
  10. ya ben bu kutu kutu ürünleri çok seviyorum her ay başka heyecan :)

    YanıtlaSil
  11. aaa ilk defa duydum ben nar kutuyu güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..