6 Nisan 2015 Pazartesi

Leke karşıtı Rexona

Rexona reklamlarını görmeyen yoktur. Televizyon, sosyal medya her yerde ve elbette bir de FikriMühim'de!

Ben de bir fikrimühim olarak ürünü denedim. Hem de tek başıma değil, eşim de denedi. Hem kadın hem erkek deodorantı birbirini tamamlayan şık bir kutuda geldi. Ürünlerin fotoğraflarını da siyah beyaz yayınlamayı tercih ettim. Nihayetinde Rexona leke karşıtı!
denedim kullandım - tavsiye - ter kokusu için

Beyaz kıyafetlerin koltuk altı bölgesinde oluşan sarı lekeler hemen dikkat çeker ve ilk görüşte eksi puan ile başlamanıza sebep olur. 
Siyah kıyafetlerde de beyaz lekeler hiç hoş görünmez. Hayal edin: siyah boğazlı kazak, şık bir kolye altında bir jean işte bu cool görüntüye siyah kazaktaki beyaz lekeler eşlik etse... Sanırım stil sahibinin hiç hoşuna gitmez... 
İşte bu yüzden bu ürünleri biz de denedik. Rexona İnvisible Black + White ürünlerini doğru kullandığınızda leke yapmıyor. 

Deodorantın doğru kullanımı:

Temiz ve kuru koltuk altına uygulanmalı 
giysilere sıkılmamalı
cilde 15 cm mesafeden ve deodorant şişesi dik tutularak sıkılmalı
cilde uygulandıktan 3 - 4 dakika sonra giysiler giyilmeli

Anti perspirant deodroantlar ter kokusunu nasıl önler?

Anti perspirant deodorantlar cilt üzerine jel benzeri bir madde ile kaplayarak terin bakterilerle bir araya gelmesini en az seviyeye getiriyor. Terlemeyi önlemiyor. Koruyucu tabakanın etkisi gün içinde terlemeye bağlı azalabilir. 





3 yorum:

  1. bende çok begendim bu ürünü

    YanıtlaSil
  2. İyi marka. kullanmak gerek...

    YanıtlaSil
  3. Nivea'nın aynı ürününü kullanmış ve sevmiştim. Bunu da denemek istiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..