30 Eylül 2013 Pazartesi

Seyirtepe İzmir Kanatlarımın Altında

Seyirtepe İzmir Kanatlarımın Altında 
Süper bir manzara, farklı bir İzmir manzarası
İzmir'e tepeden bakmak ister misiniz?
Seyirtepe sosyal medyada, facebook'ta...







akşam üstü ise mekan yine çok güzel 


Seyirtepe'ye giderseniz eğer bu özel pastanın tadına bakmalısınız mutlaka



İzmir'de beğendiğimiz nadide mekanlardan biri
Manzara süper
Hem de serin, 
İzmir yanarken burada esinti ile ferahlayabilirsiniz, eminim yazın bu mekan epey popüler oluyor 



9 yorum:

  1. ne kadar güzel resimler hele o pasta çok güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  2. Hmm güzel yerler keşfetmişsin canım :)

    YanıtlaSil
  3. manzara güzel Keremede İstanbul da yaptırmıitım iyi gezdin sen batıyı ben doğuyu

    YanıtlaSil
  4. 30senelik İzmir'liyim ben burayı bilmiyorum :D
    semt olarak neresi canım

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş gerçekten pasta da kalbimden vurdu beni açken açmasaymışım iyiymiş:))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..