20 Kasım 2013 Çarşamba

Diadermine Göz Makyaj Temizleyici

Diadermine Göz Makyaj Temizleyicisi göz makyajım için normalde kullanmadığım yeni aldığım bir ürün.
Diadermine nemlendirici kremi severek kullanıyorum, bu ürün ise fena değil.
Hassas gözler için üretilmiş.
Gözde yağlı bir tabaka bırakması pek hoşuma gitmedi. 
Biraz da ovuşturmak gerekiyor...
Birkaç pamuk ile ancak temizleyebildim.
     



Çok kolay olmadı göz makyaj temizliği, kısa sürede de bitecek gibi bu ürün. Bir uygulama için neredeyse 1/10 u gidiyor zaten :)
Çantada taşımak için küçük ambalaj olduğu için yanımda taşıyabileceğim.
Siz daha önce bu ürünü kullandınız mı?
Beğendiniz mi?





7 yorum:

  1. Evet kesinlikle katılıyorum gözlerimden çok kolay yağ tabakasını çıkartamıyorum. Ama temizleme özelliği güzel. Bir de benim cildim çok kuru olduğu için güzel bir nem tabakası bırakıyor..:))

    YanıtlaSil
  2. Ben kullandım ama pek beğenmedim.Makyajı bence iyi temizleyemiyor.

    YanıtlaSil
  3. Çift Fazlı makyaj temizleyicisini denemiştim Diadermine'in o da bana çok yağlı gelmişti.Benim Favorim L'oreal ondan asla vazgeçmem :D

    YanıtlaSil
  4. Canim cift faxli olarak sana maybelline onerebilirim.;)

    YanıtlaSil
  5. Bende şu an bunu kullanıyorum ve hiç memnun değilim. Tansaş' ta indirimli görünce de iki tane almıştım :( . Artık bittikten sonra yine neutrogena ya döneceğim.

    YanıtlaSil
  6. Bence en guzleni garnier

    YanıtlaSil
  7. Kullandim ama hiç memnun kalmadim maalesef ayrıca gözümde yağ bezesi gibi bişey çıktı bu ürün yüzünden kesinlikle kullanmayın tavsiye etmiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..