14 Kasım 2013 Perşembe

mimlenmişim ki ben sonbahar mimi

Canım arkadaşım Biricit ve Sevinç beni mimlemiş. Kendilerine çok teşekkür ediyorum ve hemen soruları cevaplıyorum :) 


1- Sonbaharda en sevdiğin şey / şeyler neler?
İncecik ceketlerle dışarı çıkmak, fular takmak :) hava birazcık güzelse ceketi çıkarmak, vizyona giren yeni sinema filmleri :)  
2- Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?
Gömlek ceket ikilisi ve bu ikiliye yakışan bir fular :)
3- Sonbaharda makyaj trendin nedir? 
 her zamanki gibi doğal, badana gibi boyanmış yüzleri sevmiyorum ben :/
4- Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek?
Kahve her mevsim sevdiğim içeçek, kereviz çok severim yeni yeni çıkmaya başladı, dün aldım bir tane mesela :) 
5- Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?
Bir tanecik dizi vardı izlediğim Muhteşem Yüzyıl , onu artık izlemiyorum, bu sezon toplam 30 dakika ancak izlemişimdir :)
Denk geldiğinde, uyumadıysam 1 ERKEK 1 KADIN severek izliyorum.
6- Sonbaharda geleneğin nedir?
Sezon kapanış pikniği yaparım, kar kış gelmeden son piknikler yapılır bizde. Açık hava güzel mekanlar daha uzun süre gidemeyiz niyetiyle tek tek gezilir, Böylece kışa hazırlarız kendimizi.







2 yorum:

  1. Yanıt için çok teşekkür ederim canım :)) Bu arada kereviz benim de çoook sevdiğim bir sebzedir.

    YanıtlaSil
  2. canım yanıtladığın ıcın tesekkurler:)
    kereviz salatasını ben cok seviyorum mayonezli onun dısında yiyemiyorum :) makyaj her zaman doğal olmalı abartılı olunca bende hoslanmıyorum:)) sevgiler canım

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..