25 Kasım 2013 Pazartesi

elite cosmetics ile tanıştım

Elite cosmetics ürünleri ile yeni tanıştık. 
Bu hafta sürpriz bir paket ile oldu tanışmamız.
Henüz ürünleri kullanmadım ancak ilk fırsatta deneyeceğim. 
elite cosmetics
elite cosmetics
Özellikle kalem, ruj ve pudranın tavsiyesini aldım arkadaşlarımdan, 
Maskarayı da epey merak ediyorum.
Her yerde kolayca ulaşabileceğimiz ürünler, 
fiyat olarak da kalitesine göre oldukça uygun.
Denemeye değer 


İş yerinde arkadaşlar oldukça memnun,  güzel şeyler duydum, 
siz kullandınız mı elite cosmetics ???

3 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım güle güle kullan, kullanmadım ama merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  2. Elite kozmetik artık yok sanıyordum bir zamanlar Seda Sayan çok reklamını yapardı sanırım özellikle pudrasını övüyordu aslında merak etmiştim ama almamıştım meğersem hala varmış elite..
    Birde Verita vardı eskiden kaybolup tekrar meydana gelmişti ama gene kayboldu onun rujlarını ve şeffaf naskarasını birde ojelerini çok severdim kesinlikle şişede kuruma yapmıordu 7-8 sene durup kurumayan ojesini bilirim :)) Veritada geri gelsin eski oje kalitesiyle :))

    YanıtlaSil
  3. Ben de hiç kullanmadım,Hatta duydugumu hatırlamıyorum .// Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..