22 Kasım 2013 Cuma

saatiniyarat.com dan saatim geldi :))

Daha önce kendim için bir saat tasarladığımdan bahsetmiştim.
Okumayanlar önce böyle buyursun :)

Çok kolay, birkaç adımda dilediğiniz saati tasarlıyorsunuz. Hatta isterseniz saatin içine saatiniyarat.com a ilettiğiniz bir fotoğrafı da yerleştirebiliyorsunuz. Saatin içine istediğiniz yazıyı yazdırıyorsunuz. Kişiye özel hediye için süper bir fikir.
Hem kol saati hep beğendiğim bir hediye çeşididir. Daima kullanılır.
Saatim sipariş onayından sonra 1 hafta içinde teslim edildi. Tam da istediğim gibi olmuş. 
Siparişten teslimata kadar her aşamada firma bilgi veriyor mail yoluyla :) adım adım takip ettim her şeyi.


Benim saatim beyaz kayışlı, sade bir model.
İçinde ise hazır şablonlardan seçtiğim bir kalp var.
Bademin adı ve bizim isimlerimizin ilk harfleri


İşte benim saatim:

kişiye özel hediye
www.saatiniyarat.com

Sizce de çok şık değil mi?

Siz de kendinize yada sevdiklerinize özel tasarım saat hediye etmek isterseniz
www.saatiniyarat.com

3 yorum:

  1. Güle güle kullan cok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. IYI GUNLERINDE KULLAN ZAMAN GUZELLKLERLE AKSIN.
    CEKILISME BEKLERIM AMERIKAN SERVISLERE BIBAK BENCE SEVGILER:)

    YanıtlaSil
  3. Bence çok şirin canım güle güle kullan..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..