15 Kasım 2013 Cuma

özel bir hediye seçmek için saatiniyarat.com

Sevdiklerimize ve kendimize özel bir hediye için yepyeni bir uygulama saatiniyarat.com 
Malum yılbaşı yaklaşıyor :) Hediye arayışları içindeyim.
saatiniyarat sitesini görünce dayanamadım hemen kendime de bir saat tasarladım
İşte buradan bakabilirsiniz 




Önce kayış ve saat hanesini seçtim.
Saatin arka planı için kendiniz fotoğraf da yükleyebilirsiniz. Ben hazır resimlerden kullanmayı tercih ettim. Karar vermek çok da kolay olmadı. o kadar çok, o kadar güzel seçenekler var ki...
Saatin göstergesini bile siz seçiyorsunuz.
Saatinizin içine istediğiniz şeyi yazabiliyorsunuz. Ben kızımın adını ve eşimle adımızın ilk harflerini yazmayı tercih ettim. 

Nasıl olmuş beğendiniz mi :)






Bu ilk siparişim elime ulaşır ulaşmaz bir adet de eşim için sipariş vereceğim. Tabi ki onun saatinde daha çok jan jan, daha çok kalp kullanacağımdan emin olabilirsiniz :) Benim hediyemi kolunda takacak elbette :) 

siz de kendinize ve sevdiklerinize güzel bir hediye düşünüyorsanız saatiniyarat a uğrayın :)



2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..