30 Ağustos 2013 Cuma

ipek kirpik yorumlarım


Son yıllarda epey popüler olan bir uygulama İpek Kirpik
Kullanıp da memnun kalanlar olduğu gibi, memnun kalmayanlar da var. Ben ipek kirpik kullandım, hem de epey uzun bir süre. Açıkçası çok da memnun kaldım. 2012 yılı boyunca kullandığım ipek kirpiklerimle çok mutluydum. Tatil sonrası tekrar yaptırmayı planlıyorum. 

İpek kirpik kullandığım dönem boyunca bir çok soru aldım uygulamayla ilgili. Hem bir kullanıcı olduğum için hem de bu işten anladığım için :) İpek kirpik uygulama eğitimi vermiştim yıllar önce...




Takma kirpikten farklı olarak ipek kirpikte cilt ile temas yoktur. Kirpik üzerine kirpik eklenir. Cilde yapıştırıcı değmez. Kirpiklerinizin ipek kirpikleri üzerinde taşıması için güçlü bir yapıştırıcı kullanılır. Uygulamadan sonra da kirpikleri korumak gerekir. Mesela gözleri ovuşturmamak, kirpiklere nazik davranmak gereklidir.

Uzun, gür ve hacimli kirpiklere kavuşmak için biraz sabır ve dikkat yeterli


Uzun süre kullanacağınız ipek kirpiklerin uygulanması 45 -90 dakika kadar sürüyor. Kendi kendinize yapabileceğiniz bir uygulama değil, mutlaka bir uzmandan hizmet almalısınız. 3 ay kalıcı kirpik olarak da bilinen ipek kirpiklerde ayda bir defa uzmanınızı ziyaret etmelisiniz. Kirpiklerin takviyesini yapması gerekiyor. Kirpiklerimiz doğası gereği günde 1 - 2 adet dökülür, bu dökülenlerin yerine yenileri çıkar. Aylık bakımlarda yeni kirpiklere ekleme yapılır.  



  • Öncelikle uygulama yaptıracağınız uzman işinin ehli olmalı. Her isteyene hemen kirpik takmayı başaramıyor. Mutlaka sertifikalı olmasına özen göstermelisiniz. Eğitimi olmayan birisine gözlerinizi teslim etmek istemezsiniz herhalde.
  • Kullandığı ürünlerin sağlam bir firmadan olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Kalitesiz yapıştırıcı, hatta japon yapıştırıcı kullananlar bile var... İnternet sayesinde bunları kontrol etmek çok kolay.
  • İpek kirpik uygulamasından sonra en az 6 saat gözlerinize su gelmemelidir. Bir süre yüzünüzü yıkamamalısınız. 
  • Rimel kullanmamalısınız, zaten kirpikleriniz gür ve uzun; rimele neden ihtiyaç duyasınız ki?
  • Göz makyajınızı yağ bazlı değil, su bazlı temizleyicilerle çıkarmalısınız.
  • Yüzüstü yatmaktan vazgeçmelisiniz. 
  • Havuzdaki klor kirpiklerin yapıştırıcısının çıkmasına sebep olabilir, havuz sezonundan sonra tercih etmenizi öneririm.
  • Sauna, hamam gibi rutubetli ve sıcak ortamlar da ipek kirpikler için tehlike oluşturmakta.
  • Çok sıcak su ile yüz yıkanmamalıdır.
Tüm bunlara dikkat ettiğiniz sürece ipek kirpiklerinizle mutlu olmanız mümkün...






bademlebuduk

25 yorum:

  1. Arkadasimizin kirpikleri dokuldugunde onu hasta sanmistik megerse mezuniyette taktirdigi kirpiklerdenmis dokulmesi :))) O yapistirma yontemiyle mi yapti bilmiyoruz konusunu acmiyor ancak nerde yaptirildigi gercekten onemli .. Up uzun gür kirpikli gunler dilerim herkese :)

    YanıtlaSil
  2. bakımı çok zormuş yaa

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik canim cok guzel yazi olmus

    YanıtlaSil
  4. Bende yaptirdim cok pismanim nerede yaptirirsaniz yaptirin ipek kirpik ciktiginda kendi kirpiklerinizi kaybetmenin acisini yasiyorsunuz .Asla tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  5. Yaptirdim ve sonuc berbat otesi oldu .Kirpiklerinizi kaybetmeyin kizlar bu uygulama sonucunda muhakkak kirpiklerinizi kaybediyorsunuz ve cikmasi icin solusyon arayisi icine giriyorsunuz.buna hazirsaniz yaptirin

    YanıtlaSil
  6. Yaptirdim ve sonuc berbat otesi oldu .Kirpiklerinizi kaybetmeyin kizlar bu uygulama sonucunda muhakkak kirpiklerinizi kaybediyorsunuz ve cikmasi icin solusyon arayisi icine giriyorsunuz.buna hazirsaniz yaptirin

    YanıtlaSil
  7. şu an bunları okurken ağlıyorum,hem sinirden hem gözlerimin artık acıasından.10 gün önce yaptırdım daha ertesi gün dökülmeler başladı.100 tl verdim.daha ertesi gün dökülmeye başlayınca aradım gelin dediler.dükülenleri takmak içiçn hemen 50 tl istediler.parasına tüküreyim ama karman çorman duruyor.düzelmiyor.düşenlere dikkat ettim , kendi kirpiğimide yanında götürüyor.gözlerim kaşınıyor kaşıyamıyorum , çok rahatsız inanılmaz rahatsız.oturdum netten , bu kirpikler nasıl çıkar diye bakıırken bu sayfaya denk geldim.yaptırmak steyenler , aman diyeyim.ben yandım siz yanmayın.yarın gidiyorum çıkarttırmaya...unutmadan.taktırırken verdiğiniz parayı birde çıkarttırırken veriyorsunuz.kısaca iki ucu b.. değnek :((((

    YanıtlaSil
  8. Kendi kirpiklerimizide dokuyor diye duymustum. Bu ara kirpik permasi dusunmekteyim ama bilemiyorum

    YanıtlaSil
  9. Düğünümden önce ben de yaptırmak istiyorum, çok güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Ben yaptirdim 170tlye 1d kirpik yaptirdim cok memnunum makyaj gerektirmiyor bakirkoyde yaptirdim yanma gorme bozuklugu kasinma hic bi problemim yok. Iyi biyere yaptirdiginizda memnun kalirsiniz ama ucuz diye gozlerinizi mahfetmeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerde yaptirdiniz ben bahcelievlerde yaptirdim kasintidan mahvoldum

      Sil
    2. Bakırköy’de nereye yaptırdınız acaba bende yaptırmak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim

      Sil
  11. Yaptıralı 1 hafta oluyor. Bu kadar rahat edeceğimi bilsem daha önceden yaptırırdım. İnanılmaz rahat, varlığını iltifat alınca hissediyorum. Çok memnunum. Doğru yerde yaptırmak en önemli nokta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle doğru yerde yaptırmak çok önemli

      Sil
  12. 1 hafta oluyor istanbul atasehırde cok meshur bı fırmada 350₺ ye yaptırdım suan kanser hastaları gıbı gorunuyorum. Yarısı var yarısı yok. Ve ıkı gundur ya cıkaralım yada dokulenlerın telafısını yapalım dıye arıyorum yerlerı yok yogunluktan kaldım boyle nasıl cıkarıcam onuda bılmıyorum. Aklınız varsa yaptırmayın. Dokulen yerlerde kendı kırpıklerım yok. İpek kirpik vs hepsı hıkaye. Gratısten butun kırpık al yapıstır cıkar. Kırpıklerınede zararı yok. Bu ıskenceden daha iyi. Ben yuz ustu yatarım bunlar yuzunden uyuyamıyorum. Yapıskanlar sertlestıgı ıcın gozlerıme batıyo. Gozum kasınıyo kasıyamıyorum kasırken unutuyosunuz oldugunu bı anda gırısıyosunuz kırpıkler elınızde kalıyo. O arada kopuncada kırpık dıplerınız sısıyo bıseyler oluyo. Kısacası Gereksız bişey olanla mutlu olmak lazım ben bunu anladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok talihsiz bir durum olmuş :(

      Sil
    2. nerde yaptırdınız emsal dogan mı

      Sil
  13. Selamlar dun ipek kirpik taktirdim. Beyaz kalintilar var kirpiklerimde ve cikmiyor. Nasil cikarabilirim bu kalintilari gozume zarar vermeden 😐

    YanıtlaSil
  14. İpek kirpik kesinlikle tavsiye etmiyorum.ilk yaptırdığınız çok guzel hatta harika cok begeniyosunuz.rimel sürme derdi yok çok doğal görünüyor ama sonrasında kendi kirpikleriniz yok oluyor dökülüyor.ben iki ay kullandim 15 gunde bir bakimini yaptirdim.sonarsında kendi kirpiklerinden eser yoktu.2 ay sonunda geriye kalan kirpiklerim ise kırık ve kopuk şekilde çok ama çok kisaldi.

    YanıtlaSil
  15. Bende Ipek kirpik kullaniyorum ve nerde yaptirdiginiz cok önemli. Kesinlikle Ustasina gidin. Fiyati pahali demek illa iyi yapiyor anlamina gelmez. Aynisi ucuz yapanin da iyi yaptigi anlamina gelmez. Ben suan 1 ay gibi bir süre ara verdim ve bir hafta sonra tekrar yaptiracagim. Ilk cikartiginizda belki size kirpikleriniz az veya dökülmüs gele bilir ama 1-2 hafta icinde tekrar toparlaniyor. Zaten kendi dogal kirpikleriniz siz farkinda olmadan günde dökülme oluyor cünkü her kirpik 4 haftada bir yenileniyor. Umarim okuyanlara bilgilerimi aktara bilmisimdir.

    YanıtlaSil
  16. Ben uzmanım hem işlem yapıyorum dışarıya hemde kendimede takıyorum uzun sürede kullanıyorum kullanılan malzeme çok önemli tabi yapan kişide aksi halde sorun olmaz şişme kaşıntı batma var ise uzman birine gidin ilacı ile hemen çıkartısın alerjik durum söz konusudur

    YanıtlaSil
  17. Kesinlikle tavsiye etmiyorum işinde uzman birine yaptırmama rağmen kirpikleri çıkartınca kanser tedavisi gören hastalar gibi görünüyorum kendi doğal kirpiklerime yazık ettim hepsi döküldü çok pişman oldum bunun yerine kirpik lifting yaptırmak en iyisi keşke lifting yatırsaydım 😔

    YanıtlaSil
  18. Kesinlikle tavsiye etmiyorum çok pişmanımmm

    YanıtlaSil
  19. Kızlar bende 2 ay oldu yaptirali
    Herkangi bir şikayetim yok kirpik bakımı yaptirmasaniz dahi yağlı ürün degmedigi sürece kalıcılığında sıkıntı yaşamazsınız
    Bu benim ikinci uykulamam ve kirpiklerimde herhangi bir eksilme kırılma olmadı
    Dökülmeler illaki oluyor kendi kirpigimiz bir süre sonra tasiyamiyor ipek korpikle birlikte düsebiliyor
    Size tavsiyem 1d olarak orta yoğunlukta tercih edin

    YanıtlaSil
  20. kizlar kesinlikle yapturmayin derim ben yaptırdım ve sadce bir gun sonrası geri çıkartırdım daha sonrasında kirpiklerim günde 3 er 4 er dökülmeye başladı şuan 2 ay oldu gitmedik doktor kullanmadık yağ serum kalmadi kirpiklerim küsmüş okadar pismanimki birsey olmuycani ve dokulmuyceni söylemişlerdi sakın olunki asla yaptırmayın şimdi ne olcak onuda bilmiyorumm piskolejik olarak çöktüm

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..