7 Ağustos 2013 Çarşamba

Feast Tam Buğday Unlu Milföy Hamuru

Feast Tam Buğday Unlu Milföy Hamuru markette gördüğümde pek memnun olmuştum. Bir kez denedikten sonra nerede görsem aldım. Başka markaların var mı bilmiyorum ama Feast bu işte başarılı! 
Esmer görünümünü herkes beğeniyor, milföy ile yapılacak milyonlarca tarifi ikiye katlarsak Tam buğday unlu milföy ile yapılacakları buluruz :))

Börekler çok çok fazla kabarmıyor, sanırım içeriği ile alakalı. Ancak çıtır çıtır ve daha ince oluyor. Kıyır kıyır desem tam ifade olacak sanırım :)) Tecrübe ile sabit. Biz sevdik siz de seversiniz belki ;) Zengin lif ve tam buğday bizim tam da aradığımız şey...
Afiyetler olsun. 






bademlebuduk


4 yorum:

  1. kabarsaymış da keşke ama merak ettim alacağım görünce :)) acıkttım ki yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kabarmadığı için daha çok memnun oldum ben, tadı çok başarılı

      Sil
  2. Ben görmedim hiç bundan..Deneyeceğim bende tşkler canım paylaştığın için :)

    İyi bayramlar şimdiden ...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..